  • 51. Data: 2009-12-26 22:27:26
    Temat: Re: z PC do TV - po wifi
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hh62br$fq5$1@inews.gazeta.pl...
    > Uzytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał w wiadomości

    > Jest obraz TV z tunera (bez względu na to, czy na monitorze VGA był obraz
    > z komputera, czy tunera).

    Nie bardzo rozumiem co napisałeś, mógłbyś podkręcić jasność?
    Chodzi o to, że w ogóle nie przełącza się na podawanie sygnału z vga na
    wyjściach composite, tak się dzieje tylko na wyjściu vga?

    > PS. Popraw sobie ustawienie kodowania (masz iso-8859-1)

    Oj chyba nie ja, po prostu odpowiedź mogła być w tym samym formacie, którego
    użył przedpiszca.
    Czyli Ty. ;-)

  • 52. Data: 2009-12-26 23:08:05
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    > Nie bardzo rozumiem co napisałeś, mógłbyś podkręcić jasność?
    > Chodzi o to, że w ogóle nie przełącza się na podawanie sygnału z vga na
    > wyjściach composite, tak się dzieje tylko na wyjściu vga?

    Tak. Przełączanie trybu tv/komputer dotyczyło tylko wyjścia vga.

    > Oj chyba nie ja, po prostu odpowiedź mogła być w tym samym formacie, którego
    > użył przedpiszca.
    > Czyli Ty. ;-)

    A jednak nie ja. Kodowanie w 8859-1 zaczałeś Ty, fakt, że w odpowiedzi
    na 7-bitowe kodowanie twórcy wątku.

    A.

  • 53. Data: 2009-12-26 23:12:49
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A jednak nie ja. Kodowanie w 8859-1 zaczałeś Ty, fakt, że w odpowiedzi
    > na 7-bitowe kodowanie twórcy wątku.

    Nie tylko 7 bitowe, ale również us-ascii.
    Widać tak to czytnik zinterpretował.
    W każdym razie cały czas mam ustawione 8859-2, ale odpowiadanie na siłę w
    8859-2 w KAŻDEJ sytuacji przyniesie więcej złego niż dobrego (w sensie
    więcej krzaków).
    Zresztą Ty odpowiadałeś dokładnie tak samo jak ja, nie narzucając 8859-2.

  • 54. Data: 2009-12-26 23:23:50
    Od: "Adam" <a...@i...pl>

    > Nie tylko 7 bitowe, ale również us-ascii.
    > Widać tak to czytnik zinterpretował.

    Własnie to miałem na myśli; zarzut skierowałem niesłusznie.

    Natomiast co do tunera, to niestety wprowadzałeś w błąd.

    A.

  • 55. Data: 2009-12-26 23:33:38
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Adam" <a...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > Natomiast co do tunera, to niestety wprowadzałeś w błąd.

    Jeśli jest tak jak mówisz, to i owszem, przy czym nieświadomie i za to
    przepraszam.
    Nigdy nie używałem tego w ten sposób, zawsze w dokładnie odwrotny i
    działało.
    Nie przyszło mi do głowy, że tak fajnie jest tylko w jedną stronę, mój błąd.

  • 56. Data: 2009-12-27 11:37:58
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 26.12.2009 14:27, Adam pisze:

> [...]
    >
    > Juz sprawdzilem sam (u kuzyna taki tuner byl). Tak jak przypuszczalem -
    > przejsciówka sygnalu, czyli podobnie, jak w innych znanych mi tunerach.

    chyba chodzi o mnie.
    nie sprawdzałem tego, mam luźny monitor lcd, a potrzebowałem
    z niego zrobić monitor tv do sprawdzania instalacji i to działa.
    na reszte testów nie miałem czasu

    --
    pozdrawiam. pawell32
    fedora 11, gnome, compiz-fusion