  • 1. Data: 2017-01-05 18:37:59
    Temat: z cyklu jak to jest zrobione
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    jest takie nowe urządzenie
    http://www.lotharek.pl/product.php?pid=171

    jak Komuś się nie chce zaglądać to napiszę, to taki przełącznik
    komputerów, jak KVM do PC, tylko, że video...

    ciekawe są parametry:

    Fully automatic SCART switch with full galvanic inputs separation.

    8 scart inputs ( full rgb, s-video, composite, blank, TV mode)
    1 scart ouput
    "Knight rider" style active scart detection
    full ROHS
    AVR controller with firmware future updates
    HQ plexi transparent ( made by me ;-) at my laser machine)
    MICRO USB power supply (regular mobile phone charger 5V will do the
    job - please, use sth decent - approx 1A)

    jak to może być zrobione?
    jakoś na płytce nie widać potężnych scalaków,
    jak może być zrobiona sepraracja galwaniczna, przy jednoczesnym
    przenoszeniu wszystkich sygnałów złącza EURO?

    będę wdzięczny za podpowiedź - P.S. pytałem kolesia, milczy...

  • 2. Data: 2017-01-07 21:54:28
    Temat: Re: z cyklu jak to jest zrobione
    Od: w systemie siła 'PO/EU <N...@g...pl>

    może chociaż Ktoś tu mi podpowie jak zrobić taką separację galwaniczną
    sygnałów video? wiem, że był okres z eksperymentowaniem z diodami
    nadawczą i odbiorczą.. Nikt nic na ten temat nie wie?