  • 1. Data: 2012-08-30 19:48:01
    Temat: zaczyna się ;o)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    wszyscy (PO) szukają szpeców od laptopów...

  • 2. Data: 2012-08-31 14:51:46
    Temat: Re: zaczyna się ;o)
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    za 800... Ktoś tu chętny?

  • 3. Data: 2012-08-31 17:32:52
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    RoMan nie chciałbyś trochę popracować?

  • 4. Data: 2012-09-01 15:44:28
    Od: d...@g...com

    Zadzwon do tego goscia 889515415 niejai Karol P. ostatnio szukal roboty.

  • 5. Data: 2012-09-03 09:05:08
    Od: g...@n...invalid (Adam Wysocki)

    d...@g...com wrote:

    > Zadzwon do tego goscia 889515415 niejai Karol P. ostatnio szukal roboty.

    Płochocki.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 6. Data: 2012-09-03 18:39:15
    Od: n...@m...invalid

    W dniu 3.09.2012 r. 9:05, Adam Wysocki pisze:

    > Płochocki.

    Waszym zdaniem to spoko tak podawać czyjeś dane identyfikujące na necie?
    Czy ten człowiek się na to zgodził?

  • 7. Data: 2012-09-03 18:41:10
    Od: n...@m...invalid

  • 8. Data: 2012-09-03 19:41:58
    Od: sumar <s...@o...eu>

    n...@m...invalid:

    > Waszym zdaniem to spoko tak podawać czyjeś dane
    > identyfikujące na necie?

    Zdaniem dobrych ludzi raczej nie, ale zdaniem Adasia tak.
    Moje dane teleadresove też kiedyś publicznie podał na
    grupach.

    > Czy ten człowiek się na to zgodził?

    Nie sądzę.

  • 9. Data: 2012-09-04 00:42:48
    Od: d...@g...com

    > Moje dane teleadresove też kiedyś publicznie podał na
    >
    > grupach.

    Mam nadzieje ze to nie do mnie, z mojej strony nic takiego nie bylo.

    Edukacja malymi krokami. Az zrozumie ze bycie chamem i anonimowosc w sieci maja swoje
    granice.

  • 10. Data: 2012-09-04 10:24:24
    Od: sumar <s...@o...eu>

    d...@g...com:

    > Mam nadzieje ze to nie do mnie, z mojej strony nic takiego nie bylo.

    Nie nie, to odnośnie Adasia Vysockiego, on podał moje dane. Już nie
    pamiętam czy osobiście, czy przez jakiegoś pomagiera, ale to on był
    motorem napędovym.