  • 31. Data: 2017-11-18 17:14:37
    Temat: Re: zajetosc CPU - tylko 25%, wiec o co chodzi?
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2017 o 14:02 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

    > W dniu 2017-11-18 o 08:59, Trefniś pisze:

    (...)

    > Zainstalowałam, spróbowałam. Żadnej butelki nie ma i wszystko jak w
    > Menadżerze Zadań, brak zagrożeń.

    :)
    W menadżerze Microsoft dopiero zapowiada analizę obciążenia GPU, może
    zlecili to Moo0?
    Chociaż to robi już od dawna co drugi program narzędziowy, prócz narzędzi
    M$ :)

    > Pasek na pulpicie zamykam, żeby nie zasłaniał widoczności.

    :)
    Zgodnie z zasadą Bolka - "zbij pan termometr, nie będziesz miał
    temperatury".
    Kiedy zamkniesz ten pasek, rzeczywiście brak informacji o jakichkolwiek
    wąskich gardłach.
    Ale wtedy niczego nie analizujesz :)
    Masz superszybki komputer, w którym nic nigdy nie powoduje żadnej czkawki
    - Animce pozazdrościć takiego systemu. Tyle, że taki sprzęt zwyczajnie nie
    istnieje - chyba, że służy tylko do pisania na grupy dyskusyjne :)
    Nie wierzę, że do prób Animka nie potrafi zdusić swojego komputera
    nadmiarem pracy :)
    To jedna z pierwszych rzeczy, jakie się robi z nowym systemem/sprzętem!

    > Jak coś Ci zadławia dysk to co robisz? Wyłączasz komputer?

    A skąd Animka wie, że to akurat dysk?
    Nie wyłączam, analizuję sytuację wszelkimi dostępnymi metodami. Menadżer
    zadań wcale tego nie ułatwia, Windows jest systemem bardzo podatnym na
    programy narzędziowe, bo sam w sobie jest biedny pod tym kątem.

    EOD, bo narzędzi każdy używa takich, jakich potrzebuje. Nie chcę
    przekonywać Animki, może być i młotek.

    --
    Trefniś

  • 32. Data: 2017-11-18 19:39:00
    Od: Marek S <p...@s...com>

    Ty tak na serio czy raczej lubisz prowokować Animkę do rozwijania
    wypowiedzi, tak jak ja to czasem czynię? :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 33. Data: 2017-11-18 19:47:21
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2017 o 19:39 Marek S <p...@s...com> pisze:

    > Ty tak na serio czy raczej lubisz prowokować Animkę do rozwijania
    > wypowiedzi, tak jak ja to czasem czynię? :-D

    Dyskutuję więc jestem :)

    --
    Trefniś

  • 34. Data: 2017-11-18 21:25:53
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 11/18/2017 5:14 PM, Trefniś wrote:
    > W menadżerze Microsoft dopiero zapowiada analizę obciążenia GPU

    W moim win10 mam taki ficzer OOTB.

  • 35. Data: 2017-11-18 22:08:11
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-18 o 17:14, Trefniś pisze:

> [...]
    > kątem.
    >
    > EOD, bo narzędzi każdy używa takich, jakich potrzebuje. Nie chcę

    A ja jeszcze odpowiem Trefnisiowi. że widocznie w moim systemie i
    komputerze nic nie "muli" i nie muszę się głowić nad jakimiś problemami,
    więc ten program nie jest mi potrzebny.

    --
    animka

  • 36. Data: 2017-11-18 22:09:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-18 o 19:39, Marek S pisze:
    > Ty tak na serio czy raczej lubisz prowokować Animkę do rozwijania
    > wypowiedzi, tak jak ja to czasem czynię? :-D

    Majster psuju a czym Ty mnie sprowokowałeś. Nie przypominam sobie. :-)

    --
    animka

  • 37. Data: 2017-11-18 23:14:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-11-18 o 22:08, Animka pisze:
> [...]
    Pisałam o pasku tego programu, który mi na pulpicie przeszkadza,
    zasłania widok np. strony internetowej, a nie o pasku zadań.

    Tak, eot.

    animka

  • 38. Data: 2017-11-19 00:30:39
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .11.2017 o 21:25 Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> pisze:

    > W moim win10 mam taki ficzer OOTB.

    Niemożliwe - już wydali poza gronem testerów?
    Bystrzaki w tym Microsofcie.

    --
    Trefniś

  • 39. Data: 2017-11-20 14:02:48
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    Marek S w news:ouiq19$ibl$1@node1.news.atman.pl
    > Zaciekawił mnie ten wątek, choć rozwiązania nie znam.
    > [.............}
    > Jedno, co ustaliłem, to jeśli
    > soft w swoim przetwarzaniu danych ciągnie sporo na operacjach IO (napędy
    > optyczne, HDD, sieć), to moc obliczeniowa znika w tajemny, niemonitorowany
    > sposób. Dokładnie taki efekt powstaje, jak opisujesz. Z racji tego, że
    > zajmowałem się renderowaniem lub grafiką 2D pracując na dużych plikach lub
    > jeszcze gorzej, i to znacznie gorzej - mnóstwem małych plików, efekt jaki
    > obserwujesz zacząłem traktować jako normę.
> [...]

    warto jeszcze zauwazyc, ze:
    oprocz irfan (jakas batchowa operacja) ekstremalne wrecz zabetonowanie
    laptopa wystepuje podczas dzialania IDM -> sciaga z sieci, np. plik 600 MB,
    ciagnie wieloma strumieniami, czyli zapisuje na partycji jednoczesnie wiele
    strumieni, czyli I/O intensywny, potem, po sciagnieciu calosci - scala te
    czesciowki w wynikowy plik i przez caly czas w zasadzie nie mozna uruchomic
    nawet... notatnika. Tzn. uruchomi sie po jakichs... 30 sek. I to tez nie
    zawsze. Bywa, ze i notatnik, i inne (nawet b. lekkie) aplikacje,
    "przypomna" sobie o wydanym jakis czas temu poleceniu uruchomienia dopiero
    po zamknieciu (np.) IDM.
    Czyli zamurowanie kompletne.
    A i procesor, i RAM - zajete (przez IDM) w stopniu b. umiarkowanym.
    Wszystko na to wskazuje, ze muruja sprzet aplikacje, ktore wykonuja cos
    intensywnie jako I/O, na dysku tyraja.

    btw: u mnie zero wszelkich kasperskich, itp.

  • 40. Data: 2017-11-20 21:52:35
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2017-11-20 o 14:02, 1634Racine pisze:

    > Czyli zamurowanie kompletne.

    Wiesz... moim zdaniem problem pojega na braku Microsoftowego,
    standardowego resource monitora. Ten, który dali pokazuje prawie nic
    wiarygodnego. Równie dobrze mogliby go zlikwidować. Więcej Ci powie
    migająca lampka od dysku - o ile ją masz.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek