  • 271. Data: 2023-08-30 19:20:44
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładowania, na polu namiotowym :)
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    No jestem ciekaw ile kosztuje w knajpie "uczciwie" bułgarskie wino zalewane jako
    francuskie do 4 kieliszków po 200 ml z butelki 0,7
    l (temi oczami widziane).

    -----

  • 272. Data: 2023-08-30 22:43:06
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 30.08.2023 o 16:58, ąćęłńóśźż pisze:
    > Co to znaczy uczciwie?
    > Po ile za kWh?
    >

    > -----

    To znaczy nie kraść, na namiot jest jakiś tam ryczałt żeby się nie bawić
    w indywidualne liczniki, cena jest zapewne w cenniku pola namiotowego,
    dla elektryków są ładowarki odrębnie płatne.

    --
    Janusz

  • 273. Data: 2023-08-31 10:00:35
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    W gazetach pisali (i kapelusz Kawalino w internetach), że elektryki jeżdżą "za
    darmo", to ładował, i że do gniazdka wystarczy
    podłączyć.
    A to kosztuje? naprawdę?
    BTW są na tym polu panele?

    -----

  • 274. Data: 2023-08-31 18:45:34
    Temat: Re: zakaz pokątnego ładwowania
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.08.2023 o 22:49, heby pisze:

    > Szafy serwerowe i serwerownie składają się z innych elementów i nie
    > stanowią problemu który tutaj został podniesiony.

    Ta akurat była całkiem profesjonalna - top3 systemów DSO;) Przy czym
    rzeczywiście poza spektakulatnym dymem dziurą w laminacie i
    śmieszkowaniem strażaków co do tego przyjechali że "przyczyną pożaru
    było zwarcie w instalacji przeciwpożarowej" niewiele z tego wynikło;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 275. Data: 2023-08-31 20:01:02
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 Aug 2023 18:45:34 +0200, Shrek wrote:

> [...]
    > śmieszkowaniem strażaków co do tego przyjechali że "przyczyną pożaru
    > było zwarcie w instalacji przeciwpożarowej" niewiele z tego wynikło;)

    Sprzęt zachował sie odpowiedzialnie, niczego nie podpalil,
    a o awarii powiadomił stosowne czujniki :-)

    J.