  • 1. Data: 2012-03-20 10:22:28
    Temat: zamiast ciągle z lutownicą....
    Od: maciek perz <p...@g...com>

    polecam Wam czasem się oderwać i spróbować czegos nowego ,tak jak
    ja...
    i oderwijcie się trochę od rzeczywistości

    http://www.youtube.com/watch?v=guRM8NurWhI

  • 2. Data: 2012-03-20 11:42:49
    Temat: Re: zamiast ciągle z lutownicą....
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "maciek perz" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
    polecam Wam czasem się oderwać i spróbować czegos nowego ,tak jak
    ja...
    i oderwijcie się trochę od rzeczywistości

    http://www.youtube.com/watch?v=guRM8NurWhI

    ========

    Miłe hobby, ale:
    1. właściwa ku niemu grupa to pl.rec.paralotnie
    2. nie każdy może/chce latać.

  • 3. Data: 2012-03-20 11:43:06
    Od: "Arti" <g...@w...pl>

    http://www.youtube.com/watch?v=guRM8NurWhI

    Zabawa piękna.
    Dobrze że bez tego pierdzącego silnika z tyłu. Bo przy tym ryku to już nie
    to...

    Arti

  • 4. Data: 2012-03-20 11:56:13
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik L501 aneryS napisał:

> [...]
    >
    > ========
    >
    > Miłe hobby, ale:
    > 1. właściwa ku niemu grupa to pl.rec.paralotnie
    3. zimno

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 5. Data: 2012-03-20 12:16:22
    Od: "L501 aneryS" <s...@s...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 3. zimno

    Takowoż, ale to już sprawa wtórna - w końcu chłodzimy tranzystory w
    końcówkach, więc w sumie taki sport mógłby ochłodzić trochę nasze KD502,
    2N3055, czy inne pokrewne, coby im się wewnętrznie inż. Czochralski nie
    zrealizował :)

    (a i tak jakaś powalona szkoła języków obcych napisała - odnotowano,
    uzbieram, chęć będzie, przeciwstawię im stosowną Ustawę)

  • 6. Data: 2012-03-20 13:13:01
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 11:56:13 +0000, AlexY napisał(a):

    b.googlegroups.com...

    > 3. zimno

    3. bywa, że się spada

  • 7. Data: 2012-03-20 13:22:47
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 14:13:01 +0100, Jacek napisał(a):

    > 3. bywa, że się spada

    Jaaa... wszyscy glajciarze dzielą się na tych połamanych i tych którzy
    niebawem będą ... Kto młody i gnaty mu się szybko zrastają, niech próbuje
    :)
    --
    Jacek

  • 8. Data: 2012-03-20 15:02:19
    Od: "Piotrek_P" <p...@o...pl>

[...]

    Gdyby nie vario/alti to byłby to kompletny offtop ;-P

    PP

  • 9. Data: 2012-03-20 16:04:56
    Od: "Pitlab" <p...@p...wp.pl>

    > 3. bywa, że się spada
    Jest takie hobby jak modelarstwo lotnicze, gdzie też się lata a spadanie
    specjalnie nie boli. W razie kraksy trochę żywicy, cyjanoakrylu czy taśmy i
    dalej w powietrze. Nawet te śmiertelne upadki nie są straszne, bo mamy
    więcej "żyć" niż paralotniarze ;-). Ilość "żyć" zależy tylko od zasobności
    portfela a i tak jest to ułamek kosztów sprzętu w tamtym hobby.
    Co najważniejsze współczesne modelarstwo to już poważna elektronika.
    Wspominane już wariometr i altimetry, jednostki inercyjne, cyfrowa obróbka
    sygnałów, regulatory, stablizacja platformy, łącza radiowe telemetrii i
    obrazu z pokładowej kamery, OSD, sterowanie napędem - do wyboru, do koloru.
    Każdy elektronik znajdzie coś dla siebie.
    Na pokładzie mojego modelu latają 3 ARM-y (AutoPitLot, OSD i GPS), 4 AVR-y
    (4xESC) i 2 bliżej niezidentyfikowane kontrolery (odbiornik i bluetooth). To
    wcale nie jest jakaś przesadnie wypasiona konfiguracja...

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 10. Data: 2012-03-20 17:52:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 20 Mar 2012 16:02:19 +0100, Piotrek_P napisał(a):
> [...]
    > ja... i oderwijcie się trochę od rzeczywistości
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=guRM8NurWhI
    >
    > Gdyby nie vario/alti to byłby to kompletny offtop ;-P

    A gps, a radio, a telefon do przyjaciela :-)

    Poza tym w tym sporcie zabic sie mozna :-)

    A jak juz sie zabijac, to moze w tym stylu
    http://www.youtube.com/watch?v=oTHeStjAPYA

    J.