  • 201. Data: 2009-05-30 23:58:28
    Temat: Re: zapowiedzi AUS 4D - ?wieżyzna :-)
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    J.F. <j...@p...onet.pl> writes:

    > Alez skad - byly i nizsze abonamenty.

    Osobiscie placilem 40 zl (netto?), ale ja nie pisze o samym abonamencie,
    tylko o tym, ile to lacznie kosztowalo. A tu Idea typowo byla jednak
    tansza - oplaty wyrownywaly sie po kilku minutach rozmowy, mysle ze
    raczej malo osob rozmawialo mniej. Tak czy owak, jesli chodzi
    o statystyke, to po ARPU widac, nie trzeba kombinowac.

    > A w idei chyba tez nie bylo 40,
    > tylko 50 .. plus VAT ?

    A 40 bylo juz z VATem? Wtedy przeciez wszystko bylo netto. Tyle ze VAT
    7% chyba?

    > 10 lat minelo, ustawa sie pare razy zmienila, a dzis trzeba zaplacic
    > 366 :-)

    Swoja droga, wcale nie jestem pewien czy nie placilem dodatkowo za
    "aktywacje". Ale moze nie, albo mniej.

    Pare lat temu TPSA podpiela mi telefon stacjonarny za zlotowke albo cos
    w tym rodzaju (moze 10 zl), te 366 zl to raczej ostra teoria.
    --
    Krzysztof Halasa