  • 1. Data: 2010-01-09 10:45:41
    Temat: zasilacz?
    Od: "-" <x...@x...xx>

    naczytalem sie kiedys, ze zasilacze modecom sa znosne, wiec kupilem feel 3
    400W. reszta zestawu:
    asrock na g31m-s
    pentium e5300 + wiatrak box
    kingmax 2GB ddr2 800
    asus en9600gso
    karta wifi pci 8185
    wd 250GB sata
    dvdrw
    mysz i klawiatura ms usb przewodowe

    pamiec ustawila sie automatycznie na 667MHz i bylo dobrze.
    po przstawieniu pamieci na 800MHz komputer czasem sie zawiesi - co 3-4 dni
    (pracuje kilka godzin dziennie) oraz czasem siec gubi polaczenie (ruter
    tplink wr340g).

    podejrzewam zasilacz, napiecia nie mam jak zmierzyc, temperatura procesora
    przy "ciezkim" 3d - 41st.

    jesli glowny podejrzany sie potwierdzi - jaki model najlepiej kupic?

  • 2. Data: 2010-01-09 11:01:42
    Temat: Re: zasilacz?
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 09-01-2010 o 11:45 - napisał na pl.comp.pecet:

    > podejrzewam zasilacz, napiecia nie mam jak zmierzyc, temperatura
    > procesora przy "ciezkim" 3d - 41st.
    >
    > jesli glowny podejrzany sie potwierdzi - jaki model najlepiej kupic?

    A napięcie na pamięciach podniosłeś?
    Co do zasilacza, to może być Corsair cmpsu-400cxeu lub wyższy.
    Napięcia powinien pokazać BIOS lub np. EVEREST.

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 3. Data: 2010-01-09 11:07:36
    Od: "-" <x...@x...xx>

    >A napięcie na pamięciach podniosłeś?
    nie, tylko w bios-setup zmienilem z 667 na 800

    >Co do zasilacza, to może być Corsair cmpsu-400cxeu lub wyższy.
    troche taniej?

    >Napięcia powinien pokazać BIOS lub np. EVEREST.
    ponoc przeklamuja, nie wiem w jakich granicach. taki everest przy wlaczonym
    furmark pokazuje 12,5 i 5,1V

  • 4. Data: 2010-01-09 11:22:00
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 09-01-2010 o 12:07 - napisał na pl.comp.pecet:

    > nie, tylko w bios-setup zmienilem z 667 na 800

    No to podnieś na 2-2,1V. Powinno pomóc.

    > troche taniej?

    Wiesz co to sprawność? Albo kupisz taniej (Fortron, Delta)
    i będziesz płacił za energię, albo wyższa cena zwróci się
    w rachunkach za prąd.

    > ponoc przeklamuja, nie wiem w jakich granicach. taki everest przy
    > wlaczonym
    > furmark pokazuje 12,5 i 5,1V

    Owszem, może przekłamywać, ale gdy nie ma innego wyjścia dobre i to.
    Niżej dopuszczalne wartości, więc nie jest źle.

    12V 11,4-12,6
    5V 4,75-5,25
    3,3V 3,14-3,46

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 5. Data: 2010-01-09 15:51:52
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "-" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    > naczytalem sie kiedys, ze zasilacze modecom sa znosne, wiec kupilem feel 3

    Znośne to były Modecom MC. Feel to lipa na maksa :)
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2010-01-09 16:05:02
    Od: "-" <x...@x...xx>

    >No to podnieś na 2-2,1V. Powinno pomóc.
    a widzisz, nie wiedzialem o tym

    >Wiesz co to sprawność? Albo kupisz taniej (Fortron, Delta)
    >i będziesz płacił za energię, albo wyższa cena zwróci się
    >w rachunkach za prąd.
    a i o tym tez nie, dzieki

  • 7. Data: 2010-01-11 20:14:55
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > naczytalem sie kiedys, ze zasilacze modecom sa znosne, wiec kupilem feel 3

    Modecom może tak, ale feel?
    Ile kosztował?
    Asrock też tylko koło ASUSA leżał w Chinach....

    Feromon

  • 8. Data: 2010-01-11 21:23:01
    Od: "dos4fl" <d...@o...pl>

    > Ile kosztował?
    niepamietam.. 60? 70?

    > Asrock też tylko koło ASUSA leżał w Chinach....
    ale to przynajmniej dzialalo pare lat i teraz poszlo dalej na alledrogo ;p
    asusa mialem tylko tusl-2c, moze malo widzialem, moze to od serii i modelu
    zalezy - ale nie widzalem problemow ani z nim ani z k7upgrade czy innymi..
    jedynie plyta msi mnie wykonczyla

  • 9. Data: 2010-01-29 10:30:57
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Santana pisze:
    > Znośne to były Modecom MC. Feel to lipa na maksa :)

    Feel II i III były już całkiem znośne właśnie, jeżeli wie-
    rzyć doniesieniom z pl.comp.pecet. Sam zresztą kupiłem swe-
    go czasu ze dwa czy trzy takie zasilacze i działają do dziś
    bez problemów. Natomiast faktycznie, pierwsza seria Modecom
    Feel to była masakra.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 10. Data: 2010-01-30 19:18:28
    Od: Wiesław <n...@p...onet.pl>

    Dnia 29-01-2010 o 11:30:57 Radosław Sokół <r...@m...com.pl>
    napisał(a):

> [...]
    > go czasu ze dwa czy trzy takie zasilacze i działają do dziś
    > bez problemów. Natomiast faktycznie, pierwsza seria Modecom

    Zależy, co ktoś rozumie pod pojęciem znośne. Feel tyle jest wart
    ile kosztuje. A kosztuje mało :). Chociaż w tej chwili pewnie
    dałoby się kupić zasilacz tej klasy taniej. Nie wiem czym się
    kierują użytkownicy rozróżniając serie. Mam taki z pierwszej
    serii i również działał bez problemów, ale bał bym się zamontować
    go na stałe. Na stronie Modecom nie ma czegoś takiego jak Feel II
    i III. Ciekaw jetem skąd oni to biorą, bo serię MC produkował
    Fortron.

    --
    Wiesław
    Opera Mail