  • 1. Data: 2019-01-21 21:21:32
    Temat: zasilacz antenowy grzeje
    Od: Krycha <k...@p...onet.pl>

    Nastała zima i zamiast anteną na działce zaczęłam zajmować sie anteną tv
    w mieszkaniu.
    Tutaj mam osobno telewizor, nowy Samsung 40", i dekoder Opticum HDXS65
    COMBO do telewizji SAT i z dekoderem do DVB-T.
    Antena z symetryzatorem nieźle sprawowała się w przypadku telewizora,
    ale COMBO okazało sie słabsze do odbioru sygnału DVB-T.
    A tylko on ma możliwość nagrania programu tv, wiec potrzebuję, aby
    dobrze odbierał wszystkie programy DVB-T
    Zamieniłam więc antenę z symetryzatorem na antenę, kiedyś z działki, ze
    wzmacniaczem.
    Zasilacz do anteny tv ma poprawiane albo wymieniane lutowania kabla.
    Czy to może mieć jakiś związek, że zasilacz mocno się grzeje?
    Jak dla mnie, to po pewnym czasie, jest gorący. Boję się czy nie stanowi
    zagrożenia.
    Dziś mierzyłam temperaturę, kładąc na górę zasilacza termometr.
    Po ok. 40 min temperatura 30 stopni.
    Mam się bać?

    Pozdrawiam Krycha.

  • 2. Data: 2019-01-21 21:27:56
    Temat: Re: zasilacz antenowy grzeje
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 21 Jan 2019 21:21:32 +0100, Krycha napisał(a):

    > Po ok. 40 min temperatura 30 stopni.
    > Mam się bać?

    Nie, to norma. Dla pewności weź w zamknietą dłoń ten zasilacz i
    potrzymaj dłuższą chwilę. Jak utrzymasz i nie parzy to jest OK.
    --
    Jacek
    I hate haters.