  • 1. Data: 2018-08-10 18:02:40
    Temat: Kanały TV w IPLA bez DRM
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    Witam,

    Czy ktoś posiada listę kanałów TV na żywo działających na urządzeniu lub
    przeglądarce bez obsługi DRM?
    Zastanawiam się nad zakupem jednego lub większej ilości pakietów TV w
    Ipli, ale nie jestem pewien jak będzie wyglądać sytuacja z ich
    odtwarzaniem w tym wypadku.
    Biorąc pod uwagę, że z numerem w Plusie spora część pakietów jest
    podobno za pół ceny oferta jest warta uwagi.

  • 2. Data: 2018-08-10 22:52:30
    Temat: Re: Kanały TV w IPLA bez DRM
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 10.08.2018 o 18:02, mrvtktjv pisze:
> [...]
    > Biorąc pod uwagę, że z numerem w Plusie spora część pakietów jest
    > podobno za pół ceny oferta jest warta uwagi.
    sprawdź testowo jak to u Ciebie działa. czym będziesz odtwarzał? Ja
    czasami kupuje pakiecik. najlepsza cecha ichniej telewizji to dwu
    godzinny "time shift". pozatym same wady. na smartfonach lista jest w
    pionie - odtwarzanie w poziomie. jak już obrócisz smartwona do poziomu -
    lista "jest bokiem". co chwila "kółeczko" ładowania danych. brak
    sleeptimera. po zamknieciu programu - brak możliwości wystartowania
    ostatnio oglądanego kanału. Większośc tego co nadają ma drm i np na
    projektorze nieda się oglądać.

    ToMasz

  • 3. Data: 2018-08-11 09:16:19
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 10.08.2018 o 22:52, ToMasz pisze:
> [...]
    > sleeptimera. po zamknieciu programu - brak możliwości wystartowania
    > ostatnio oglądanego kanału. Większośc tego co nadają ma drm i np na

    Dzięki za garść informacji z własnych doświadczeń.
    W takim razie pozostaje mi kupić starter Plusa, zrobić na nim rok
    ważności konta i potestować osobiście pakiet IPLA PLUS + ewentualnie do
    tego jakiś pakiet "normalnie" płatny (chociaż z racji numeru w Plusie
    część z nich będzie kosztować pół "normalnej" ceny).
    Na kanałach sportowych mi nie zależy (tylko na dokumentalnych - pakiet
    IPLA WIEDZA I NEWS albo IPLA NEWS I ROZRYWKA), więc powinna być większa
    szansa powodzenia i uniknięcia DRM.
    Odtwarzać planuję na PC (tu DRM jest) i na tunerze SAT z Enigma2 (tu DRM
    nie ma).

  • 4. Data: 2018-08-12 09:20:59
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > tego jakiś pakiet "normalnie" płatny (chociaż z racji numeru w Plusie
    > część z nich będzie kosztować pół "normalnej" ceny).
    wszystko jest możliwe z ich cenami. rok temu znajomy który ma cyfre
    plus, kupował mi takie pakiety. co ciekawe to była cena pakietu na 3
    miesiące (bo nie ma dłuższego czasu) plus opłata za przyjęcie pakietu,
    coś ok 1.50zł. Płaciłem 5zł, teraz jest za 20zł, ale dla mnie, (nie mam
    żadnej umowy z nimi) nie wiem z jakiej paki jest za 10zł. Za dużo jak na
    regularne kupowanie, więc kupuje 2 razy w roku, zamiast 12.

    > Na kanałach sportowych mi nie zależy (tylko na dokumentalnych - pakiet
    > IPLA WIEDZA I NEWS
    no właśnie. dlamnie ten pakiet zniknął. czy jest dostępny "w plusie"?

    > i na tunerze SAT z Enigma2 (tu DRM
    > nie ma).
    linuks jakiś? MythTV/kodi - nie ogarniam. ale pod normalnym desktopowym
    linuksem mogę sprawdzić

    ToMasz

  • 5. Data: 2018-08-12 11:41:23
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 12.08.2018 o 09:20, ToMasz pisze:
    > no właśnie. dlamnie ten pakiet zniknął. czy jest dostępny "w plusie"?
    Wygląda na to, że teoretycznie da się go kupić tutaj:
    https://www.ipla.tv/kod , ale "w praktyce" tego jeszcze nie próbowałem.
    Swoją drogą - działa jeszcze ta promocja -
    https://www.telepolis.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=
    88529#p964924 ?

    > linuks jakiś? MythTV/kodi - nie ogarniam. ale pod normalnym desktopowym
    > linuksem mogę sprawdzić
    Tak, Enigma2 (zwany również E2) to system oparty o jądro Linuxa.

    Jeśli jest możliwość, to byłbym wdzięczny za sprawdzenie "w praktyce",
    czy w przeglądarce z wyłączonym DRM działają kanały Discovery Channel,
    National Geographic, Polsat News.

    W międzyczasie posprawdzałem co nieco bazując na przeglądarkowym API
    Ipli i uzyskane jak dotychczas wyniki niestety nie wyglądają zachęcająco:
    W wierszach nazwa i dostępne rozdzielczości według API, nie mam dostępu
    do tych kanałów, więc nie przetestowałem samego ich odtwarzania, jedynie
    to, co pokazuje API.
    IPLA PLUS
    Polsat News: 1080p, 576p, 720p
    Polsat News 2: 576p
    Superstacja: 576p
    Polsat Play: 576p, 720p
    Polsat Cafe: 1080p, 576p, 720p

    IPLA WIEDZA I NEWS czy jak tam zwał:
    Polsat Doku: 576p, 720p
    BBC Earth: -
    Discovery Channel: -
    Discovery Science: -
    Discovery Life: -
    Discovery Historia: -
    Discovery DTX: -
    National Geographic: -
    Nat Geo WILD: -
    Animal Planet: -
    Travel Channel: -
    History Channel: -
    H2: -
    Viasat History: 576p, 720p
    Viasat Nature HD: 1080p, 576p, 720p
    Viasat Explore HD: 1080p, 576p, 720p
    TLC: -
    ID: -
    Water Planet: 576p

    Parę innych przetestowanych:
    CI Polsat HD: 576p
    BBC Lifestyle HD: -
    BBC Brit: -
    MTV Polska: -

  • 6. Data: 2018-08-12 20:54:13
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    > W wierszach nazwa i dostępne rozdzielczości według API, nie mam dostępu
    > do tych kanałów, więc nie przetestowałem samego ich odtwarzania, jedynie
    wejdź na ich stronę i wybierz 14 dni gratis na testowanie
    ToMasz