  • 1. Data: 2009-03-04 12:26:12
    Temat: zasilacze Delux?
    Od: "UBA..." <u...@W...pl>

    wpadly mi dwa zasilacze (dla mnie watpliwej firmy), ale z opisow wychodzi,
    ze nie sa zle..

    http://www.allegro.pl/item569509016_zasilacz_delux_a
    tx_520w_supercichy_wroclaw.html
    http://www.allegro.pl/item568636946_zasilacz_delux_a
    tx_420w_supercichy_wroclaw.html

    wiadomo cos na temat tego producenta - Delux?
    Troche sie boje kupic, bo Fortron to to nie jest..

  • 2. Data: 2009-03-04 13:37:45
    Temat: Re: zasilacze Delux?
    Od: m...@g...com

    tx_520w_supercich...http://www.allegro.pl/item568636
    946_zasilacz_delux_atx_420w_supercich...

    > wiadomo cos na temat tego producenta - Delux?
    > Troche sie boje kupic, bo Fortron to to nie jest..

    odpuść sobie te zasiłki, to no-name. A co do opisu, tam można wszystko
    napisać, nawet to co ma się nijak do rzeczywistości ;)

  • 3. Data: 2009-03-04 14:08:05
    Od: m...@g...com

    W dniu 4 marca 2009 14:59 użytkownik - <d...@o...pl> napisał:

    odpuść sobie te zasiłki, to no-name. A co do opisu, tam można
    wszystko
    napisać, nawet to co ma się nijak do rzeczywistości ;)

    jakie w takim razie warto kupic, oczywiscie kladac nacisk na niska
    cene?

    Minimum jeśli chodzi o zasilacze ponad 500W to
    http://www.skapiec.pl/site/cat/37/comp/166627
    Podaj konfigurację swojego komputera do którego chcesz włożyć ten
    zasilacz, to dobiorę ci odpowiedni.

  • 4. Data: 2009-03-04 14:16:16
    Od: "UBA..." <u...@W...pl>

    >Podaj konfigurację swojego komputera

    pradorzercy: asrock p4vm900, 1gb ram, p4 2.8ht, gf7600gs, wd 250gb sata,
    dvd-r, fdd, wiatrak 120mm, radiator glacial tech tourbine 4500pro, czytnik
    kart, klawiatura i mysz - usb, creative prodikeys dm - ps/2.

  • 5. Data: 2009-03-04 14:20:50
    Od: "UBA..." <u...@W...pl>

> [...]

    dvd-r, fdd, wiatrak 120mm, radiator glacial tech tourbine 4500pro, czytnik
    kart, klawiatura i mysz - usb, creative prodikeys dm - ps/2.

    teraz utrzymuje to w dzialaniu fortron 250W, ale stal sie halasliwy, a
    odkurzenie i wd40 malo pomoglo ;)

  • 6. Data: 2009-03-04 14:23:15
    Od: m...@g...com

    Do tego konfigu weź http://www.skapiec.pl/site/cat/37/comp/55999 lub