  • 1. Data: 2021-08-04 09:16:24
    Temat: zasilacze Seasonic?
    Od: work <g...@w...pl>

    Witam

    Czy zasilacze komputerowe Seasonic to są jakieś kolejne no name (tak jak
    to kiedyś było) czy godne uwagi Waszym zdaniem. Pytam ewentualnych
    użytkowników tych zasilaczy.

    Pozdro

  • 2. Data: 2021-08-04 10:23:48
    Temat: Re: zasilacze Seasonic?
    Od: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    On 2021-08-04 09:16, work wrote:
    > Czy zasilacze komputerowe Seasonic to są jakieś kolejne no name (tak jak
    > to kiedyś było) czy godne uwagi Waszym zdaniem. Pytam ewentualnych
    > użytkowników tych zasilaczy.

    Zależy jakie - PX z certyfikatem platinum to jeden z najlepszych
    zasilaczy jakie można kupić a na przykład takie S12 były kiepskie.

    Jest to dosyć znany producent ale tak jak obecnie niemal każdy próbuje
    wstrzelić się we wszystkie segmenty i zakresy cenowe oferując zarówno
    high end jak i coś co miewało problemy.

    Dość uczciwe zestawienie zasilaczy masz np. tu:

    https://linustechtips.com/topic/1116640-psucultists-
    psu-tier-list/

  • 3. Data: 2021-08-04 20:04:02
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:sedes8$o1j$1@gioia.aioe.org>
    user work pisze tak:

    > Czy zasilacze komputerowe Seasonic to są jakieś kolejne no name
    > (tak jak to kiedyś było) czy godne uwagi Waszym zdaniem. Pytam
    > ewentualnych użytkowników tych zasilaczy.

    a widział pan ich stronę jaki mają wybór?
    Tylko w kieszonkę trzeba dobrze sięgnąć.

    mam taki, działa, jest cichy, nie jest bequajetem

    https://www.scan.co.uk/products/500w-seasonic-core-g
    old-gc-500-80plus-gold-single-rail-41a-120mm-fan-atx
    -psu

    https://proline.pl/zasilacz-seasonic-core-gc-500-gol
    d-500w-ssr-500lc-p1378134

    https://seasonic.com/core-gc

    https://tinyurl.com/36p7d87p

    --
    Piter

    człowiek chciał być królem planety
    więc matka natura dała mu koronę

  • 4. Data: 2021-08-09 21:09:44
    Od: Roman Tyczka <r...@h...you.spammer>

    On 04.08.2021 09:16, work wrote:

    > Czy zasilacze komputerowe Seasonic to są jakieś kolejne no name (tak jak
    > to kiedyś było) czy godne uwagi Waszym zdaniem. Pytam ewentualnych
    > użytkowników tych zasilaczy.

    Topowa marka. Nie kupuję innych.

    --
    pzdr