    From: "Michał Gut" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: zimowe odpalenie 50ccm:) krotka relacja z placu boju
    Date: Sat, 6 Feb 2010 17:40:33 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    dzisiaj wywloklem spod wiaty piaggio free zeby zobaczyc czy da sie teraz
    smigac:)
    akumulator martwy (ale akurat tego sie spodziewalem bo juz przed koncem
    sezonu byl mocno zasiarczony), odpalilalem z zelowego od ups (i chyba taki
    zamontuje na stale...:)). po prawie minucie meczenia go zapalil:P znaczy
    jezdzic bedzie;)

    niestety ni cholery dopoki nie zlezie snieg nie mam co sie silic... nie wiem
    jak wy w ciezszych ale ja na tym malenstwie nie bylem w stanie ruszyc:)
    slizga sie w sniegu i zakupuje (ubitym pod samochodami). biorac pod uwage
    prognozy to jszcze spokojnie miesiac sobie poczekam........... moglbym
    dopchac do asfaltu i na nim probowac szalec ale jak zlapie odrobine sniegu
    albo lodu na drodze to bede lezal...ryzykowac nie ma sensu....

    czy ktos orientuje sie ile powinno wynosic cisnienie sprezania w takim malym
    cylinderku? probuje ustalic czemu ma nieco malo sily i dosc nieciekawe
    spalanie (jak na taka pojemnosc) - mam powazne przeslanki by sadzic ze mam
    nieco przytarty cylinder i tlok przez poprzedniego wlasciciela. Po czym
    rozpoznac po rozebraniu calosci, ze jest wylatany (pomijajac rysy bo to
    jasne). jaka szczelina powinna byc pomiedzy pierscieniem a cylindrem? hmmmm
    a sam pierscien mogl sie zuzyc?

    --
    -
    pozdrawiający