  • 1. Data: 2012-01-16 01:56:08
    Temat: zimówka tylko na śnieg i lód - 195/65R15
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    Panowie!

    muszę doradzić, a wujek Gugiel mi sie leni :-(

    Poszukiwane zimówki o rozmiarze j.w. (przednionapedowiec, tylko na kola
    napędowe) na podjazdy i zjazdy po w miare głębokim (do 20cm) śniegu i
    jak juz wszyscy go wyslizgają to nawet po lodzie.

    Wszystkie inne parametry (poza ceną) mało istotne bo przebiegi
    tygodniowe max. 100 km i to nie szybciej niż 40-60km/h.
    Potrzebne na zabitą dechami wieś na wyjazdy "do miasta" (czytaj do
    najbliższego sklepu).

    Wiem, że oczywiście Debica Frigo rulez ale może nie tylko Frigo? ;-)

  • 2. Data: 2012-01-16 02:04:09
    Temat: Re: zimówka tylko na śnieg i lód - 195/65R15
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-16 01:56, Adampio pisze:
> [...]
    > najbliższego sklepu).
    >
    > Wiem, że oczywiście Debica Frigo rulez ale może nie tylko Frigo? ;-)

    Jak zależy Ci na bezproblemowym dotarciu do celu na zabitej dechami
    syberii szukaj opony z kolcami (np. nokian hakkapelita). Tak wiem są
    niedozwolone.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 3. Data: 2012-01-16 04:53:53
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Lewis" jevt29$vc6$...@n...news.atman.pl

    > Jak zależy Ci na bezproblemowym dotarciu do celu na zabitej dechami syberii szukaj
    opony z kolcami (np. nokian hakkapelita). Tak
    > wiem są niedozwolone.

    Mam bez kolców (nie pamiętam co -- mogę sprawdzić dziś, o ile
    będę na chodzie, :) bo w piątek przeprowadzono na mnie atak
    dymem tytoniowym, po którym ledwo przeżyłem) i nie narzekam.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2012-01-16 09:57:53
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 16 Sty, 01:56, Adampio <a...@o...pl> wrote:
    > Panowie!
    >
    > muszę doradzić, a wujek Gugiel mi sie leni :-(

    e tam,
    http://www.oponeo.pl/artykul/test-opon-zimowych-adac
    -2011-2012-w-rozmiarze-195-65-r15

    > Poszukiwane zimówki o rozmiarze j.w. (przednionapedowiec, tylko na kola
    > napędowe) na podjazdy i zjazdy po w miare głębokim (do 20cm) śniegu i
    > jak juz wszyscy go wyslizgają to nawet po lodzie.

    Osobowka czy jakis SUV? Po 20cm sniegu na zadnych nie przejedzie...
    Chyba, ze plug zamontujesz z przodu ;)

    to moze lancuchy?

    WS

  • 5. Data: 2012-01-16 10:14:49
    Od: Lukasz <w...@b...net.pl>

> [...]
    > jak juz wszyscy go wyslizgają to nawet po lodzie.
    >
    > Wiem, że oczywiście Debica Frigo rulez ale może nie tylko Frigo? ;-)

    miałem Fulda Montero II i bardzo fajnie się trzymały na śniegu, teraz
    kupiłem Continentale TS830 - na razie wyglądają ok, ale nie zdążyłem
    jeszcze dobrze przetestować

    Lukasz

  • 6. Data: 2012-01-16 10:18:14
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 16 Jan 2012 01:56:08 +0100, Adampio napisał(a):

    (...)

    Na kopny snieg potrzebujesz cos z bieznikiem w formie grubej kostki.

    Zobacz te, ludzie chwalili:

    http://www.gerex.pl/media/catalog/product/cache/1/im
    age/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/9/1956515_pro
    fil_winter_extrema.jpg

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 7. Data: 2012-01-16 12:43:25
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    > Mam bez kolców, nie pamiętam co -- mogę sprawdzić dziś (...) i nie narzekam
    No to się polecam uwadze

  • 8. Data: 2012-01-16 13:05:12
    Od: Adampio <a...@o...pl>

    W dniu 2012-01-16 09:57, WS pisze:
    > Osobowka czy jakis SUV? Po 20cm sniegu na zadnych nie przejedzie...

    Osbówka i to już blsiko pelnoletnia ;-)
    Te 20 cm to oczywiście świeżego śniegu (puchu) bo w starym uleżałym nie
    wystarczy przeswitu.

    > to moze lancuchy?

    Pod sklepem, a nawet wcześniej jest już na ogól goły asfalt bo posypują
    i odśnieżają, stad w ogóle ten wątek.

  • 9. Data: 2012-01-16 19:14:33
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adampio" jf12fu$fmo$...@i...gazeta.pl

    > No to się polecam uwadze

    Goodyear Ultragrip 7 kupione około końca stycznia 2010 roku;
    przejechałem na nich niewiele, około 6 tysięcy km; wyglądają
    niemal jak nowe; wiem, że to głupie, ale przez niemal 3 lata
    nowym (czyli salonowym) samochodem (Volvem S40) przejechałem
    raptem nieco ponad 25 (do pełnych 3 lat brak prawie 4 tygodni,
    więc być może będzie aż ;) 26) tysięcy km. Około 2/3 tego czasu
    przechorowałem. :) Można więc powiedzieć, że zakup jest co
    najmniej nieopłacalny. :) W roku 2000 tygodniowo jeździłem
    Panną Mercedes około 1 tysiąca km -- około 100 km w zwykłe
    dni plus około 500 km w łikendy... :) Opony wówczas były
    droższe niż są teraz, ale paliwo kosztowało kilka razy
    mniej niż teraz. :)

    Tyle tylko, że ja mam nieco większe -- chyba 205/55/16".
    IMO są bardzo dobre, bo wkurwiam tych, których zostawiam
    za sobą :) podczas ruszania spod świateł. Nie notuję też
    problemów związanych ze sterowaniem (w tym i hamowaniem)
    większych niż notuje latem, na oponach letnich, w czasie
    dobrej (przeciętnej) pogody.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 10. Data: 2012-01-16 21:04:55
    Od: V-Tec <v...@u...gazeta.pl>

> [...]
    > napędowe) na podjazdy i zjazdy po w miare głębokim (do 20cm) śniegu i
    > jak juz wszyscy go wyslizgają to nawet po lodzie.

    to tylko kolce/łańcuchy i blokada mechanizmu różnicowego pomogą.

    W.