  • 1. Data: 2012-01-16 08:55:46
    Temat: [Trasa] Warszawa PL - > Risoul FR
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Wybieram się do FR w lutym i chciałem się poradzić co do trasy. Miałem
    okazję jechać do Włoch (via Czechy i Austrię) i znam tamtejsze drogi --
    natomiast we Francji jeszcze nie gościłem -- poza krótką chwilą w zeszłym
    roku, którą niestety przespałem w autokarze (sic!) :P -- zresztą i wtedy
    nie było dużo do jazdy po ichniejszych autostradach, bo jechaliśmy przez
    Włochy, a we FR tylko po górkach.

    Tym razem jedziemy swoimi autami (kryzys, to połączenia samolotowego nie
    zrobili) :P i zaplanowałem taką trasę: http://tinyurl.com/trasa-wawa-risoul
    (swoją drogą, fajna sprawa ten viamichelin, podaje nawet koszty przejazdu).
    Dla nieklikatych:

    PL 500km 6h, Warszawa - Poznań - /Frankfurt
    GER 930 km 8h, Berlin - Lepzig - Numberg - Heidelberg - /Mulhouse
    FR 850 km 9h, Dijon - Lyon - Grenoble - (przez Park Ecrins) - Risoul

    Naturalnie nadrobię trochę drogi omijająć Szwajcarję, kosztem jazdy przez
    FR. Da się tam sensownie jechać, czy lepiej dopłacić i wybrać inną trasę?
    ;)

    Może ktoś miał okazję jechać ostatni, górski odcinek Grenoble-Risoul (Park
    Ecrins) i może podzielić się doświadczeniami z jazdy?

    --
    Pozdor Myjk

  • 2. Data: 2012-01-16 09:57:12
    Temat: Re: [Trasa] Warszawa PL - > Risoul FR
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >przez
    >FR. Da się tam sensownie jechać, czy lepiej dopłacić i wybrać inną

    Nie wiem jak wybrales, ale przez France mozna autostradami platnymi,
    albo "nacjonalkami", ktore przypominaja nasze krajowki, tylko co pare
    km trzeba zwalniac na rondzie :-)
    I na srednia 90 bym nie liczyl :-)

    >Może ktoś miał okazję jechać ostatni, górski odcinek Grenoble-Risoul
    >(Park
    >Ecrins) i może podzielić się doświadczeniami z jazdy?

    To ten od naszego autobusu sprzed paru lat ?

    J.

  • 3. Data: 2012-01-16 10:24:39
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Jan 2012 09:57:12 +0100, J.F

    > Nie wiem jak wybrales, ale przez France mozna autostradami platnymi,
    > albo "nacjonalkami", ktore przypominaja nasze krajowki, tylko co pare
    > km trzeba zwalniac na rondzie :-) I na srednia 90 bym nie liczyl :-)

    Autostrady. Oszczędności tak, ale nie za wszelką cenę. :)

    > To ten od naszego autobusu sprzed paru lat ?

    Rzeczywiście tak. ;) Nie skorelowałem wcześniej...
    Nie mam specjalnego systemu hamulcowego buuu ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 4. Data: 2012-01-16 10:59:28
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Mon, 16 Jan 2012 09:57:12 +0100, J.F

    >Rzeczywiście tak. ;) Nie skorelowałem wcześniej...
    >Nie mam specjalnego systemu hamulcowego buuu ;P

    Nie martw sie - jak mowili inni kierowcy, tam jest jak u nas - wszyscy
    tam jezdza i nikt nie wypada :-)

    Tylko - radze sie nie rozpedzac. Zwlaszcza w zimowych warunkach :-)

    A propos - pojawilo sie jakies wyjasnienie w sprawie tego autobusu ?
    Co tam zawiodlo ?

    J.

  • 5. Data: 2012-01-16 11:17:15
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-01-16 10:59, J.F pisze:

    > A propos - pojawilo sie jakies wyjasnienie w sprawie tego autobusu ? Co
    > tam zawiodlo ?

    Kierowca.

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 6. Data: 2012-01-16 13:42:40
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > zrobili) :P i zaplanowałem taką trasę:
    > http://tinyurl.com/trasa-wawa-risoul
    > (swoją drogą, fajna sprawa ten viamichelin, podaje nawet koszty

    W Norwegii podaje mi nieprawidłowe, więc tam się nie sprawdzi.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 7. Data: 2012-01-16 14:31:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 16 Jan 2012 13:42:40 +0100, =Marcos=

    > W Norwegii podaje mi nieprawidłowe,
    > więc tam się nie sprawdzi.

    Na A2 też podało jeszcze stary koszt.

    --