  • 1. Data: 2010-02-16 18:46:20
    Temat: Crash test
    Od: JS <b...@p...onet.pl>

    Gdzieś ze dwa lata temu widziałem filmik pokazujący co się dzieje kiedy
    odpala poduszka a kierowca nie ma zapiętych pasów. Nie był to film z
    YouTube, inscenizowany przez aktorów i/lub animowany komputerowo, tylko
    poważny crash test wykorzystujący manekiny, znaczniki pomiarowe, kilka
    kamer itp. Nie mogę go teraz znaleźć. Pomoże ktoś?

    Pozdrawiam
    JS