  • 1. Data: 2010-05-26 21:12:26
    Temat: zmiana tapicerki siedzeń.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    Witam.

    Szukam godnej polecenia firmy zajmującej się tapicerkami samochodowymi.
    Potrzebuje takiej firmy do wymiany skór na wszystkich siedzeniach w E60.
    Trochę takich firm w necie jest, ale czy ktoś może polecić kogoś
    rzetelnego. Najlepiej Poznań i okolice.

    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2010-05-26 21:19:59
    Temat: Re: zmiana tapicerki siedzeń.
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 26 May 2010 21:12:26 +0200, megrims napisał(a):

> [...]
    > Potrzebuje takiej firmy do wymiany skór na wszystkich siedzeniach w E60.
    > Trochę takich firm w necie jest, ale czy ktoś może polecić kogoś

    ale oczywiście firma taka, co nie będzie się bawiła z robieniem po kolei
    tylko odpierdoli na skróty, żeby pasowało do beemwu?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-05-26 21:33:37
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-26 21:19, Waldek Godel pisze:

    > ale oczywiście firma taka, co nie będzie się bawiła z robieniem po kolei
    > tylko odpierdoli na skróty, żeby pasowało do beemwu?

    :o

  • 4. Data: 2010-05-26 22:29:38
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "megrims" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Potrzebuje takiej firmy do wymiany skór na wszystkich siedzeniach w E60.
    > Trochę takich firm w necie jest, ale czy ktoś może polecić kogoś

    moge Ci podać dwa adresy jeden w Lesznie, drugi w okolicy Leszna.
    Tyle, ze u jednego z nich termin będzie na za 3-4 miesiące jak będziesz miał
    szczęscie, a u drgugiego ... hmm... moze troche wczesniej.

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    Omega X25XE

  • 5. Data: 2010-05-26 22:39:03
    Od: megrims <m...@i...pl>

    (ciach)
    > moge Ci podać dwa adresy
    (ciach)

    Na priva bardzo proszę i dzięki za info.

  • 6. Data: 2010-05-26 22:49:43
    Od: to <t...@a...xyz>

    Waldek Godel wrote:

    > ale oczywiście firma taka, co nie będzie się bawiła z robieniem po kolei
    > tylko odpierdoli na skróty, żeby pasowało do beemwu?

    Maszpunto?!

    --
    "Nie ma obowiązku oceniania prędkości i nie jest taka ocena przedmiotem
    egzaminu na PJ." Jan Kowalski, msg-id: hste47$m8v$...@n...net.icm.edu.pl

  • 7. Data: 2010-05-26 22:57:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    megrims wrote:

> [...]
    > Potrzebuje takiej firmy do wymiany skór na wszystkich siedzeniach w E60.
    > Trochę takich firm w necie jest, ale czy ktoś może polecić kogoś

    http://www.javacardesign.com/

    PS. Może taniej i lepiej byłoby kupić lekko używane, nowe siedzenia, a te
    sprzedać?

  • 8. Data: 2010-05-26 23:07:11
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-26 22:57, to pisze:

    > http://www.javacardesign.com/
    >
    > PS. Może taniej i lepiej byłoby kupić lekko używane, nowe siedzenia, a te
    > sprzedać?
    Auto ma bardzo nie życiowy jasny środek. Raczej trzeba będzie coś
    dobrać pod takie ohydne kremowe plastiki. Poza siedzeniem kierowcy,
    to kanapy są idealne. Spodnie nie gajerkowe strasznie farbują
    i już mam dość czyszczenia tego, a na niebiesko/żółty fotel
    nie mam zdrowia patrzeć. Chyba, że ktoś będzie chciał się zamienić.
    Jasny środek na jakiś czarny :D

  • 9. Data: 2010-05-26 23:26:59
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    > Auto ma bardzo nie życiowy jasny środek.

    Po ciemku kupowales to auto, czy wygrales w jakims konkursie?

    --
    Picasso

  • 10. Data: 2010-05-26 23:39:05
    Temat: Re: zmiana tapicerki siedze?.
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-05-26 23:26, P_ablo pisze:
    > U?ytkownik "megrims"<m...@i...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Po ciemku kupowales to auto, czy wygrales w jakims konkursie?

    śpieszyło mi się :D