  • 1. Data: 2010-05-26 13:42:15
    Temat: Co to jest Ajpoda i czy warto w to wchodzić?
    Od: " Roman" <m...@W...gazeta.pl>

    Witam Państwa

    Przychodzę na to forum z następującym pytaniem: co to jest "Ajpoda", ile to
    kosztuje, do czego służy itd.
    Chodzi o to, że jestem na kupnie nowego samochodu i dziś rano usłyszałem w
    radio reklamę dilera Skody w moim mieście, która mówiła, że jak się kupi Skodę
    Fabia to za darmo dają Ajpoda czy coś takiego. Wydaje mi się, że znam ten
    termin, syn chyba kiedyś go użył i jest to chyba coś związane z komputerami.
    Co sądzą Państwo o tej ofercie?

    Dziękuje za odpowiedź i pozdrawiam.
    Roman z Rzeszowa

  • 2. Data: 2010-05-26 13:46:11
    Temat: Re: Co to jest Ajpoda i czy warto w to wchodzić?
    Od: <no_name>

    Użytkownik " Roman" <m...@W...gazeta.pl> napisał...
> [...]
    > Fabia to za darmo dają Ajpoda czy coś takiego. Wydaje mi się, że znam ten
    > termin, syn chyba kiedyś go użył i jest to chyba coś związane z

    iPod i google :-)

  • 3. Data: 2010-05-26 13:56:25
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik " Roman" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Przychodzę na to forum z następującym pytaniem: co to jest "Ajpoda", ile
    > kosztuje, do czego służy itd.

    co to empetrójka wiesz ? :-)
    ajpod to podobna zabawka dla dzieci
    http://www.apple.com/pl/ipodnano/

  • 4. Data: 2010-05-26 14:07:11
    Od: "luis" <c...@C...pl>

> [...]
    > Fabia to za darmo dają Ajpoda czy coś takiego. Wydaje mi się, że znam ten
    > termin, syn chyba kiedyś go użył i jest to chyba coś związane z

    A w tedeiku jest?

  • 5. Data: 2010-05-26 14:11:54
    Od: " Roman" <m...@N...gazeta.pl>

    m <...@n...pq> napisał(a):

    > co to empetrójka wiesz ? :-)
    > ajpod to podobna zabawka dla dzieci
    > http://www.apple.com/pl/ipodnano/

    Ale ja nie jestem dzieckiem!
    Czyli można tego używać jadać Fabią np. na działkę?

  • 6. Data: 2010-05-26 14:13:43
    Od: " Roman" <m...@N...gazeta.pl>

    <no_name> napisał(a):

    > iPod i google :-)

    Pewien jesteś że to o to chodzi? Mówili "Ajpoda". Wyraźnie słyszałem.

  • 7. Data: 2010-05-26 14:22:00
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Roman pisze:

    > Ale ja nie jestem dzieckiem!
    > Czyli można tego używać jadać Fabią np. na działkę?

    Można. Idealny moment żeby posłuchać sobie pewnego utworu Joe Cockera

    "You can leave your hat on!" ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 8. Data: 2010-05-26 14:27:28
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    Roman pisze:
    > Co sądzą Państwo o tej ofercie?

    czy mi się wydaje czy coś nie teges?:)

    --
    krzysiek82

  • 9. Data: 2010-05-26 14:31:04
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    > termin, syn chyba kiedyś go użył i jest to chyba coś związane z komputerami.
    > Co sądzą Państwo o tej ofercie?

    sadzimy ze nie poleci.

    mac

  • 10. Data: 2010-05-26 14:37:58
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik " Roman" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Witam Państwa
    >
    > Przychodzę na to forum z następującym pytaniem: co to jest "Ajpoda", ile

    Eee tam, to takie proste. To po prostu bóbr, teraz wylapuja te bobry znad
    rzek i skoda daje takiego za darmo do samochodu.

    Jarek