  • 1. Data: 2010-08-01 23:06:49
    Temat: Re: żółte tablice rejestracyjne - muszę wyrobić szybko w necie, pls help!!!
    Od: "Damian [eX]" <2...@g...pl>

    Użytkownik "picodeaneto" <
    kosztami w graniacach 70 EUR za takie tablice kupione kupione

    Za 70 Euro nie kupisz. Koszt miedzy 85 a 95 euro.

  • 2. Data: 2010-08-02 20:40:14
    Od: picodeaneto <p...@g...com>

    Witam
    chcę przywieźć auto do Polski z Niemiec. Auto mam wybrane, od osoby
    prywatnej, ale musze wyrobić tablice wywozowe (żółte), tak aby na
    dzień przed moim przyjazdem dotarły na adres domowy Niemca, ponieważ
    będę u niego w sobotę, a wiadomo, że wtedy urzędy nie pracują i muszę
    mieć je na gotowo. Nie chcę kupować w Polsce, ponieważ ostro
    zdzierają.
    W moich poszukiwaniach natrafiłem na stronę:
    https://www.kurzzeitkennzeichen-versand.de/beantragu
    ng.html
    Nie znam za bardzo niemieckiego, ale z opisu wynika chyba, że
    sprzedają coś takiego jak tablice wysyłkowo ale żeby otrzymać trzeba
    mieć nijaki evB-nr.
    O co chodzi z tym numerem, bez niego nie przepuszcza. Podejrzewam że
    to jest ubezpieczenie, ale czy oznacza to, że to co płacę na tej
    stronie, którą podałem to tylko część kosztów i muszę na innej stronie
    wyrobić jeszcze dodatkowe ubezpieczenie?

    Pomóżcie pls i podpowiedzcie. Albo jak możecie podajcie adres strony,
    na której można wszystko załatwić za jednym zamachem i nie trzeba
    najpier wyrabiać jednego, a potem drugie. Podobno idzie się zmieścić z
    kosztami w graniacach 70 EUR za takie tablice kupione kupione
    wysyłkowo, stąd myślałem, że strona na którą natrafiłem jest właściwa,
    bo cena dokładnie taka.

    AHA - i jeszcze jedno ważne pytanie. Czy podając adres na takim
    formularzy podaję go z PRAWA JAZDY czy też z DOWODU OSOBISTEGO?
    Akurat jednego nie zdążyłem zaktualizować i mam inne. Który jest
    bezpieczniej podać?

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2010-08-03 09:52:45
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    Nie kombinuj. Na Nevadzie (Mostki po drodze na swiecko) kupisz za 120 euro.
    Zdarzalo mi sie ze bezposrednio w urzedzie (dowod na moje dane osobowe) za
    takie tablice placilem 100 euro (cena uwarunkowana od miejsca zakupu).

  • 4. Data: 2010-08-03 09:57:23
    Od: "Damian" <d...@o...pl>

    I jeszcze jedno.. na stronie ktora podales cena tych tablic z wysylka do
    Polski to 128 euro.

  • 5. Data: 2010-08-03 10:06:00
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Damian" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > I jeszcze jedno.. na stronie ktora podales cena tych tablic z wysylka do
    > Polski to 128 euro.

    Wlasnie zastanawialem sie gdzie tu sens i logika... ale tak jest kiedy widzi
    sie tylko to co chce sie wdziec.
    BTW skoro oszczedza 20 euro na tablicach to nie chce wiedziec jakiego
    strucla jedzie kupic ;)

    --
    Picasso