  • 1. Data: 2022-09-11 14:19:08
    Temat: zony i samochodu sie nie pozycza
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Swiat idzie na przód i gołodupcy, ćpuny, nygusy i inne wszelkiej maści
    nawiedzone świry z Jarocina wymyślają sposoby jak sobie radzić w tych
    trudnych czasach.

    Samochód na minutki.

    Swój wychuchany samochodzik dajesz w ręce plebsu który go nie kocha
    jezdzi po kraweżnikach i studzienkach.

    Nie jedzie po to żeby jechać, ale żeby przejechać z punktu A do B
    a tam się spotkać z podobnym plebsem i zachlać ryj aż sie obrzygać.
    Porżeć jak szczerbata kobyła i zasnąć w koszulce na pomoście.

    "Z aplikacji korzystaja glównie mlodsze pokolenia i dla niektórych
    kierowców to taki etap przejscia z posiadania do korzystania."

    Tylko że tego etapu przejscia nie będzie. Opłaty niech robią ONI.

    link celowo niepodany

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 2. Data: 2022-09-11 16:39:22
    Temat: Re: zony i samochodu sie nie pozycza
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 11.09.2022 o 14:19, PiteR pisze:
> [...]
    > kierowców to taki etap przejscia z posiadania do korzystania."
    >
    > Tylko że tego etapu przejscia nie będzie. Opłaty niech robią ONI.

    Ale o co chodzi? Pożyczyłeś samochód obcemu gościowi i ci do niego
    narzygał przejeżdżając przez krawężnik? Było nie pożyczać.

    --
    MN

  • 3. Data: 2022-09-11 18:34:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 11.09.2022 o 16:39, Marcin N pisze:

    > Ale o co chodzi? Pożyczyłeś samochód obcemu gościowi i ci do niego
    > narzygał przejeżdżając przez krawężnik? Było nie pożyczać.

    Nie jest takie zupełnie nierealne, że w przyszłości będzie to
    "obowiązkowe". Znaczy dobrowolne jak szczepionki. Nie będziesz eko,
    kolektywny i nowoczesny, to cię zamkną w tym samochodzie na twoim
    prywtnym podwórku ku uciesze gawiedzi, że chujów rozkułaczają. A
    tymczasem bogaci będą latali na golfa odrzutowcami, narzekając że przez
    takich jak ty planeta ginie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2022-09-12 00:00:10
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 11.09.2022 o 18:34, Shrek pisze:

    > Nie jest takie zupełnie nierealne, że w przyszłości będzie to
    > "obowiązkowe".

    Znaczy co będzie obowiązkowe?
    Pożyczanie samochodu obcemu typowi, żeby go obrzygał przejeżdżając
    krawężniki?
    Ku...
    Co trzeba mieć we łbie, żeby pisać takie brednie...

    --
    -
    Akarm

  • 5. Data: 2022-09-12 01:17:30
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > kierowców to taki etap przejscia z posiadania do korzystania."
    >
    > Tylko że tego etapu przejscia nie będzie. Opłaty niech robią ONI.

    No i z czym masz problem? To jest carsharing sensu stricte.

    > link celowo niepodany

    To o czym konkretnie chcesz dyskutować?

  • 6. Data: 2022-09-12 01:18:51
    Od: ii <i...@o...invalid>

> [...]
    > prywtnym podwórku ku uciesze gawiedzi, że chujów rozkułaczają. A
    > tymczasem bogaci będą latali na golfa odrzutowcami, narzekając że przez

    No i czemu tutejsi nie widzą problemu z udostępniania wskazania licznika
    kilometrów?

  • 7. Data: 2022-09-12 06:32:21
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 12.09.2022 o 00:00, Akarm pisze:

    > Znaczy co będzie obowiązkowe?
    > Pożyczanie samochodu obcemu typowi, żeby go obrzygał przejeżdżając
    > krawężniki?

    No na przykład. Przecież już się mówi, że prywatne samochody są be (z
    wyjątkiem marek luksusowych).

    > Ku...
    > Co trzeba mieć we łbie, żeby pisać takie brednie...

    Jakby ci ktoś powiedział co się z całym kowidowym cyrkiem odjebie na
    zasadzie "dobrowolności" (bo okazało się że praktycznie wszystkie
    obsostrzenia były dobrowolne, bo nielegalne), to też byś powiedział że
    komuś odpierdoliło. Bez problemu jestem wstanie sobie wyobrazić, że
    przyjęto model że wjazd do miasta wymaga nazbierania iluś tam "eko
    punktów" na przykład przez car sharing.

    Więc tak ostrożnie z tym że ktoś jest pojebany i pisze brednie, bo jakby
    ci w 2000 roku powiedział co się odjebie do w ciągu dwóch najbliższych
    dekad, to byś powiedział że pojeb i szur.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!