    From: "JoteR" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 0-801xxxxxx a Play
    Date: Sat, 5 Feb 2011 22:52:28 +0100

    "PARADA OSZUSTÓW" napisał:

    > Musiałem dziś zadzwonić na party line TP z reklamacją, a tu niestety mój
    > playowy numer nie zechciał mnie połączyć, usłyszałem jedynie że nie mam
    > wystarczających środków na realizację połączenia.

    A nie dostałeś zwrotnego komunikatu, że "od 15 lutego 2010 nie jest możliwe
    wykonywanie połączeń krajowych na numery poprzedzone zerem. Proszę wybrać
    numer bez zera"? Bez tego zera spokojnie dodzwoniłem się na Błękitną (801
    179 894).

    > Jest to nieprawda, ponieważ na koncie bonusowym miałem ponad 30 pln.

    A co mówi regulamin? Na co można przeznaczyć te środki z owego "konta
    bonusowego" (cokolwiek to jest)?

    JoteR