  • 1. Data: 2011-02-04 19:36:59
    Temat: Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Da sie wpiac zwykly modem USB z iPlusem (ICON) do komputera i uzyc jakos
    dynamicznego DNSa ? Musze sie podlaczyc na jakis czas z "drugiej strony"
    druta przez viewer do komputera (moze RDP lub inny). Nie mam wykupionej
    uslugi publicznego ip.

    Fantom

  • 2. Data: 2011-02-04 20:27:30
    Temat: Re: Jak podlaczy iPlusa pod dynamiczny DNS ?
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Fantom
    z dnia: 2011-02-04 20:36:
> [...]
    > dynamicznego DNSa ? Musze sie podlaczyc na jakis czas z "drugiej strony"
    > druta przez viewer do komputera (moze RDP lub inny). Nie mam wykupionej
    jak masz tam kogoś to podłącz się w "drugą stronę" przez jakieś VNC (np.
    tight), swojego viewera odpalasz w trybie "listening", a server odpalasz
    w trybie "attach listening viewer"

    Paweł

  • 3. Data: 2011-02-04 20:41:44
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > jak masz tam kogoś to podłącz się w "drugą stronę" przez jakieś VNC (np.
    > tight), swojego viewera odpalasz w trybie "listening", a server odpalasz w
    > trybie "attach listening viewer"

    czekaj czekaj. Czasami uzywam RealVNC cz radmina. Tam tez tak moge ? Gdzie
    dokladnie co mam odpalic. Ten moj zdalny komp (nie z iplusem) musi miec
    publiczny IP i po prostu mam sie jakby polaczyc w druga strone ? Czyli musze
    sie polaczyc w druga strone i dopiero pracowac zdalnie ?

    Fantom

  • 4. Data: 2011-02-04 20:57:10
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 4 Feb 2011 21:41:44 +0100, Fantom napisał(a):

> [...]
    > publiczny IP i po prostu mam sie jakby polaczyc w druga strone ? Czyli musze
    > sie polaczyc w druga strone i dopiero pracowac zdalnie ?

    Skorzystaj z TeamViewera. Nie wymaga publiczego IP.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Control the coinage and the courts -- let the rabble have the rest."

  • 5. Data: 2011-02-04 21:58:16
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > Skorzystaj z TeamViewera. Nie wymaga publiczego IP.

    Jakie ograniczenia ma ta darmowe wersja testowa ? Nie moge znalezc

    Fantom

  • 6. Data: 2011-02-04 22:04:40
    Od: "Wojtek W." <p...@g...net>

    > Jakie ograniczenia ma ta darmowe wersja testowa ? Nie moge znalezc

    nie wolno wykorzystywać w sprawach firmowych.

    W.W.

  • 7. Data: 2011-02-05 07:33:57
    Od: Paweł <p...@n...pl>

    >Musze sie podlaczyc na jakis czas z "drugiej strony"
    > druta przez viewer do komputera (moze RDP lub inny). Nie mam wykupionej
    > uslugi publicznego ip.

    Z przyczyn technicznych na nie uda się tego zrobić. Nawet jeśli adres
    będzie publiczny to dla "zwykłych" kart SIM operatorzy GSM blokują z
    zasady taką możliwość.
    Masz dwa rozwiązania:
    - specjalne karty SIM
    - komputer z modemem GSM musi nawiązać połączenie

    Paweł

  • 8. Data: 2011-02-05 11:36:08
    Od: "kashmiri" <n...@n...com>

    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> dared to write:
> [...]
    > dynamicznego DNSa ? Musze sie podlaczyc na jakis czas z "drugiej strony"
    > druta przez viewer do komputera (moze RDP lub inny). Nie mam wykupionej

    Zdaje się różne wtyczki do Skype to umożliwiają (również na prywatnym IP).

    k.

  • 9. Data: 2011-02-05 12:01:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > druta przez viewer do komputera (moze RDP lub inny). Nie mam wykupionej
    > uslugi publicznego ip.

    A moze sobie wykup za 5 + VAT, zdaje sie

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2011-02-05 13:25:42
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Wojtek W. wrote:
    > nie wolno wykorzystywać w sprawach firmowych.

    Można także użyć połączenia przez Hamachi (jako taki wirtualny VPN żeby
    przejść przez NAT - ciągle jest za darmo) i do tego właśnie dowolny VNC,
    czy nawet Remote Desktop.

    Jakub