  • 1. Data: 2011-10-06 19:17:30
    Temat: 1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :)
    Od: ArekM <a...@j...com>

    Witam!

    Jest sobie A3 z silnikiem 1.9 TDI 130KM. Dzis, w pewnym momencie, w
    czasie mocniejszej jazdy przestał ciągnąc (140 km/h max). Wygląda to
    tak, jakby smigło przestało dmuchać. Po restarcie (wyłączenie i
    włączenie silnika) - kurka ... jak windows :) - wszystko wrociło do
    normy. Ale kilkadziesiąt kilometrów dalej, po dluzszej chwili mocnej
    jazdy powtorka. Reset - i znowu chodził normalnie.

    Ki czort !?!?

    --
    PozdrawiAM!
    E90

  • 2. Data: 2011-10-06 19:22:53
    Temat: Re: 1.9 TDI 130KM ma .... zwisy :)
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2011-10-06 19:17, ArekM pisze:
> [...]
    > normy. Ale kilkadziesiąt kilometrów dalej, po dluzszej chwili mocnej
    > jazdy powtorka. Reset - i znowu chodził normalnie.

    rułka jakaś od turbo nieszczelna, spadywuje?

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 3. Data: 2011-10-06 19:28:18
    Od: Karolek <d...@o...pl>

> [...]
    > normy. Ale kilkadziesiąt kilometrów dalej, po dluzszej chwili mocnej
    > jazdy powtorka. Reset - i znowu chodził normalnie.

    Zmienna geometria do wymiany/czyszczenia, lub zawor N75 (ale przewaznie
    zmienna geometria).

    Karolek

  • 4. Data: 2011-10-06 19:33:19
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > rułka jakaś od turbo nieszczelna, spadywuje?

    I sama sie uszczelnia albo wraca na miejsce po "resecie" ? :)

    --
    PozdrawiAM!
    E90

  • 5. Data: 2011-10-06 20:09:40
    Od: Meehoo <m...@P...pl>

    Dnia Thu, 06 Oct 2011 19:17:30 +0200, ArekM napisał(a):

    > Ki czort !?!?

    Tak jak windows - wchodzi w tryb awaryjny :-). Może być tego wiele powodów:
    przepływka, zaworki, przewody, mieszek, turbina zawalona sadzą. Najlepiej
    od razu jedź do jakiegoś speca od turbinek, bo po podłączeniu do kompa to
    chyba mało można wyczytać.

    pzdr

    --
    Meehoo

  • 6. Data: 2011-10-06 20:52:33
    Od: Łukasz <g...@o...pl>

    > Zmienna geometria do wymiany/czyszczenia, lub zawor N75 (ale przewaznie
    > zmienna geometria).

    mądre słowa !

  • 7. Data: 2011-10-06 21:01:58
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Meehoo" <m...@P...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > od razu jedź do jakiegoś speca od turbinek, bo po podłączeniu do kompa to

    masz już odpowiedz od Karolka.
    Hasło notlauf

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 8. Data: 2011-10-06 21:48:56
    Od: Czarek Daniluk <c...@n...com>

    > masz już odpowiedz od Karolka.
    > Hasło notlauf

    Ano - standardowe hasło dla użyszkodnika TDI :) jak się nie wie co to
    notlauf to się raczej nie miało TDi :D

    Pozdrawiam !

  • 9. Data: 2011-10-06 23:03:40
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Czarek Daniluk" wrote:
    > Ano - standardowe hasło dla użyszkodnika TDI :) jak się nie wie co to notlauf to
    się
    > raczej nie miało TDi :D

    Albo nie przeczytało dekalogu kierownika bolidu na gnojówkę. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 10. Data: 2011-10-06 23:24:25
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Czarek Daniluk" <c...@n...com> napisał w
    wiadomości news:j6l0n6$scs$1@news.onet.pl...

    > Ano - standardowe hasło dla użyszkodnika TDI :) jak się nie wie co to
    > notlauf to się raczej nie miało TDi :D

    no wiesz, ja narazie pojęcie znam tylko ze słyszenia :D