  • 1. Data: 2011-10-06 15:40:39
    Temat: [trasa] gliwice - połaniec [ [ponownie]
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    cześć,

    planujemy jutro wypad z gliwic do połańca - około godziny 14 wyjazd,
    i powrot w sobotę około 12-13.

    czy ktoś wie, jak jedzie się obecnie drogą 94? bo chcemy jechać zgodnie z
    tym co pokazuje targeo z pominięciem a4 katowice - krakow.

    --
    Pozdrawiam, Bartek

  • 2. Data: 2011-10-06 21:55:13
    Temat: Re: [trasa] gliwice - po?aniec [ [ponownie]
    Od: "Michał \"HoMMeR\" Paszek" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>

    W dniu 2011-10-06 15:40, Bartek pisze:
    > cze??,
    >
    > planujemy jutro wypad z gliwic do po?a?ca - oko?o godziny 14 wyjazd,
    > i powrot w sobot? oko?o 12-13.
    >
    > czy kto? wie, jak jedzie si? obecnie drog? 94? bo chcemy jecha? zgodnie z
    > tym co pokazuje targeo z pomini?ciem a4 katowice - krakow.

    Z Katowic do obwodnicy Krakowa musisz liczyć jakieś 1,5 - 2h. Czas bez
    poprawki na remont wiaduktu w Dąbrowie Górniczej. W Krakowie z 94
    wpadasz na obwodnicę z pominięciem Ronda Ofiar Katynia jakby co.

    --
    Michał "HoMMeR" Paszek
    hydrokomfort by Citroen Xantia

  • 3. Data: 2011-10-07 09:31:49
    Od: "Bartek" <N...@p...fm>

    Użytkownik ""Michał \"HoMMeR\" Paszek"" <"hommer[SPAM_SIO]"@3star.net.pl>
    napisał w wiadomości news:j6l135$t9r$1@news.onet.pl...

    > Z Katowic do obwodnicy Krakowa musisz liczyć jakieś 1,5 - 2h. Czas bez
    > poprawki na remont wiaduktu w Dąbrowie Górniczej. W Krakowie z 94 wpadasz
    > na obwodnicę z pominięciem Ronda Ofiar Katynia jakby co.

    Michał, czy targeo uwzględnia ten ruch na tej 94?
    pytam, bo nie wiem czy tam o tej godzinie taka masakra?
    wedle targeo autostradą do krk, i trasą omijającą drogi płatne wychodzi
    niemal taki sam czas i kilometry;)

    --
    Pozdrawiam, Bartek