  • Data: 2017-10-20 12:14:42
    Temat: 1)hak bez wpisu w DR 2)pożyczona przyczepka bez tablic
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Mam dość ciekawe pytania:
    1) jestem za granicą, chcę zamontować do auta hak. Nie dostanę pieczątki
    że hak jest ok, więc mam zamiar zza granicy ciągnąć przyczepkę do Polski
    bez wpisu w DR. Ma to jakieś znaczenie? pewnie za granicą na to nie
    zwrócą uwagi, w PL nie mam dużo do przejechania, wracam już samochodem z
    wbitym hakiem ;)
    2) Nadal jestem za granicą. Chciałbym pożyczyć przyczepę od Polaka
    mieszkającego w UK. Przyczepka została kupiona w markecie w Polsce, była
    zarejestrowana w PL, po czym została sprzedana, nowy właściciel nigdzie
    tego w PL nie zgłaszał, zdjął tablicę, założył taką jak ma w aucie i
    jeździ. Tak to wygląda w UK - przyczepka jest częścią samochodu. Ale co
    zrobić żeby przyciągnąć tą przyczepkę polskim samochodem do PL i z
    powrotem? da się w ogóle sensownie przejść tą procedurę?

    Łukasz