  • 1. Data: 2010-02-22 08:16:33
    Temat: Jak wykorzystac niepotrzebne startery Simplusa? :-)
    Od: Tomasz Gwozdz <g...@o...pl>

    Posiadam dwa niepotrzebne startery Simplusa, a na kazdym "marnuje sie"
    po 18zl.
    Czy mozna te srodki w jakis sposob przetransferowac na konto trzeciego
    Simplusa (tego, ktorego aktualnie uzywam)?

    Ewentualnie w jaki inny sensowny sposob mozna by to wykorzystać?

    bomnie na razie przyszlo do glowy zakupienie trafien snajpera
    aukcyjnego:
    http://www.snajper.net/help.php?id=cennik-snajper
    ale moze ktos ma jakies lepsze pomysly? (konkursy SMS mnie nie
    interesuja!!)

    Pozdrowienia,
    Tomek

  • 2. Data: 2010-02-22 08:53:14
    Od: "Endriu" <n...@i...pl>

> [...]
    >http://www.snajper.net/help.php?id=cennik-snajper
    >ale moze ktos ma jakies lepsze pomysly? (konkursy SMS mnie nie

    A może coś na Chomiku ściągnąć większego ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/