eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody › 100KM z 1L
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 166

  • 101. Data: 2010-01-16 14:50:36
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Sat, 16 Jan 2010 13:27:45 +0100, Przemek V
    <m...@p...onet.naszaojczyzna> wrote:

    > A tak swoją drogą to jest zadziwiająco elastyczna i ma całkiem momenciasty
    > dół a ponieważ dźwięk się też zmienia ładnie więc przejście przez cały
    > zakres od 2 do 8.x tys obr. sprawia dużo frajdy.

    Przemek, jak Ty możesz wytrzymać tę wiertarkę?! ;)))

    r.

    PS. R6 też fajnie burczy, zwłaszcza powyżej 4krpm gdy się
    otworzy drugi przelot w ostatnim tłumiku. Szkoda tylko, że w
    okolicach 5.5krpm już puchnie, ale taka kara za EuroCośtam.
    --
    ____________________________________________________
    _____________
    robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com

    I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.


  • 102. Data: 2010-01-16 15:37:34
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: to <t...@a...xyz>

    Brzezi wrote:

    > Wieksze diesle ladnie brzmia, tzn potrzebuja tez wiecej cilindrow, 6
    > cilindrowe diesle czy juz nawet 5, maja duzo przyjemniejszy bulgot...
    >
    > dla przykladu:
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=RlEYIhLNgVM

    Tutaj to pokazałeś brzmienie wydechu, który w dodatku udaje sowę. Pokaż
    diesla który brzmi dobrze w kabinie ze stockowym wydechem i dolotem.

    --
    cokolwiek


  • 103. Data: 2010-01-16 15:40:23
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 16 sty 2010 o 15:37 GMT, to napisał(a):

    >> Wieksze diesle ladnie brzmia, tzn potrzebuja tez wiecej cilindrow, 6
    >> cilindrowe diesle czy juz nawet 5, maja duzo przyjemniejszy bulgot...
    >>
    >> dla przykladu:
    >>
    >> http://www.youtube.com/watch?v=RlEYIhLNgVM
    >
    > Tutaj to pokazałeś brzmienie wydechu, który w dodatku udaje sowę.

    To o czym piszesz to spowodowane kiepskim mikrofonem, pewnie nagrywane z
    telefonu

    > Pokaż
    > diesla który brzmi dobrze w kabinie ze stockowym wydechem i dolotem.

    jezdzilem kiedys volvo D5, bardzo mi sie podobal ten dzwiek

    teraz jezdze wspomnianym BMW 30D, tez ma ladny dzwiek... fabryczny wydech
    nadaje ladnego brzmienia...

    Pozdrawiam
    Brzezi


  • 104. Data: 2010-01-16 15:43:22
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    to pisze:
    > Brzezi wrote:
    >
    >> Wieksze diesle ladnie brzmia, tzn potrzebuja tez wiecej cilindrow, 6
    >> cilindrowe diesle czy juz nawet 5, maja duzo przyjemniejszy bulgot...
    >>
    >> dla przykladu:
    >>
    >> http://www.youtube.com/watch?v=RlEYIhLNgVM
    >
    > Tutaj to pokazałeś brzmienie wydechu, który w dodatku udaje sowę. Pokaż
    > diesla który brzmi dobrze w kabinie ze stockowym wydechem i dolotem.
    >

    3.0d, 4.0d

    --
    Karolek


  • 105. Data: 2010-01-16 17:42:04
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    Marcin Stankiewicz pisze:
    (...)
    > W warunkach jazdy miejskiej - a to było w poście do którego się odniosłem -
    > szlifierką też można jechać cicho, sprawnie i komfortowo.

    Cóż, to Twoje "też" brzmi cokolwiek śmiesznie - najwyraźniej podchodzisz
    do tego emocjonalnie, a nie merytorycznie. Różnica jest zasadnicza, ale
    widzą ją raczej ci, którzy mieli okazję skorzystać z dobrodziejstw
    większych pojemności i wiertarkami się w życiu najeździli.

    >> Słucham? 70-90%maks momentu przy 3000rpm? Przykład poproszę. Oczywiście
    >> poproszę o moc przy tych obrotach - z lita pojemności, no może być
    >> z 1.1.
    >
    > Znajdz sobie dowolny wykres k20a, albo f20c - silniki Hondy.

    Ekhem - możesz mi wskazać stosowne aplikacje z pojemności wskazanych?
    Jak długo jak tego nie zrobisz, tak długo nie będzie o czym dyskutować,
    ponieważ znam wykresy tych silników i jako żywo nie bardzo one mogą
    być argumentem w tej dyskusji.

    > Rozumiem, że światopogląd "francuskie* diesele są najlepsze na świecie"
    > od dziś jest jedynym obowiązującym ? Bo tak wychodzi z merytorycznej
    > argumentacji.

    Źle rozumiesz, ale jakoś mnie to nie dziwi.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.


  • 106. Data: 2010-01-16 18:24:45
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia 16 Jan 2010 15:37:34 +0100, to napisał(a):

    > Tutaj to pokazałeś brzmienie wydechu, który w dodatku udaje sowę. Pokaż
    > diesla który brzmi dobrze w kabinie ze stockowym wydechem i dolotem.

    Dobrze brzmienie diesla jest takie, kiedy głosniej słyszysz szum opon, jak
    wjedziesz na bardziej chropowaty asfalt. Bardzo dobre brzmienie diesla (i
    benzynowego również) jest jak głośniej słyszysz silnik normalnego auta obok
    (normalnego czyli bez popieprzonych układów wydechowych typu "wiadro")

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po
    zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do
    kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz"


  • 107. Data: 2010-01-16 20:02:53
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Tomasz Pyra pisze:
    > Mario pisze:
    >> Jacek pisze:
    >>> Alex81 pisze:
    >>>> On 15 Sty, 09:28, "Agent" <w...@o...ue> wrote:
    >>>>> Miała też wolnossący 2.0 200 KM używany m.in w VII gen w type-r
    >>>>> jesli dobrze
    >>>>> pamiętam
    >>>>
    >>>> Przebijam - silnik z Hondy S2000, 2 litry pojemnosci, wolnossacy,
    >>>> 240KM, 200Nm.
    >>>>
    >>>> --
    >>>> pzdr
    >>>> Alex
    >>>
    >>> Moc duza, moment tragicznie maly.
    >>
    >> właśnie :-)
    >> Ja się tylko zastanawiam, co ma na celu onanizm pod tytułem "tysiąc
    >> koni z litra"?
    >
    > Np. sport samochodowy i podział na klasy w nim stosowany.
    >

    zgadza się,
    ale czy sport mamy na ulicach? albo spytam inaczej:
    czy grupowicze PMS to sportowcy? ;-)

    pozdrawiam
    mario


  • 108. Data: 2010-01-16 20:06:16
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Agent pisze:
    >
    > Użytkownik "Mario" <c...@s...onet.pl> napisał w wiadomości
    > news:hipeqa$pbv$1@news.onet.pl...
    >>
    >>>
    >>>> Ostatnio jeździłem MeganeII 1.6 110KM i poprostu tragedia :-(
    >>>
    >>> Hmm... ale Megane ma chyba inne zastosowanie niż s2000.
    >>
    >> pewnie jakieś zajebiste :-D
    >> tylko trzeba pamiętać żeby nie schodzić poniżej 7000obr/min. :-P
    >>
    > Mi tam bu to odpowiadało. Chcesz to jedziesz to 3500 obr i jedziesz jak
    > innym autem z silnikiem 2,0 dajmy na to o mocy 140 KM ale za to jak Ci
    > fantazja uderzy do głowy to wciskasz i pięknie ciągniesz do 7000 obr

    ja powiem tak:
    Chcesz to jedziesz 2000-2500obr, jak fantazja uderza, wciskasz gaz i
    wszystko znika w Twoim lusterku OD RAZU aż do czerwonego pola przy
    6000obr, dalej automat zmienia bieg i zabawa trwa dalej.. :-)

    Nie, nie mam na myśli Diesla. :-)

    pozdrawiam
    mario


  • 109. Data: 2010-01-16 20:08:19
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    to pisze:
    > Waldek Godel wrote:
    >
    >>> Piłeś?
    >> Nie, zadaję proste i precyzyjne pytania, przerastają cię?
    >
    > Wybacz, ale to pytanie nie jest proste, tylko debilne.
    >
    >>>> czy wciąż silnik
    >>>> musi osiągać drugą prędkość kosmiczną?
    >>> A co za różnica? Należysz do osób, które bierze trwoga gdy przekraczają
    >>> 3000 rpm?
    >> Nie, należę do osób które się brzydzą wyciem silników które muszą być
    >> wkręcane na 5-7 tysięcy obrotów żeby w ogóle jakoś ruszyć z miejsca.
    >
    > Nie każdy silnik "wyje" przy 5 tys. obrotów...
    >

    IMHO każde benzynowe 4cyl badziewie... :-P

    pozdrawiam
    mario


  • 110. Data: 2010-01-16 20:09:09
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Waldek Godel pisze:
    > Dnia 15 Jan 2010 18:39:49 +0100, to napisał(a):
    >
    >> Piłeś?
    >
    > Nie, zadaję proste i precyzyjne pytania, przerastają cię?
    >
    >>> czy wciąż silnik
    >>> musi osiągać drugą prędkość kosmiczną?
    >> A co za różnica? Należysz do osób, które bierze trwoga gdy przekraczają
    >> 3000 rpm?
    >
    > Nie, należę do osób które się brzydzą wyciem silników które muszą być
    > wkręcane na 5-7 tysięcy obrotów żeby w ogóle jakoś ruszyć z miejsca.
    >

    heh, to jest nas już dwóch :-D

    pozdrawiam
    mario

strony : 1 ... 10 . [ 11 ] . 12 ... 17


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: