  • 21. Data: 2010-01-15 12:35:49
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    bratPit[pr] wrote:

    > coś pochrzaniłem,
    > znalazłem gdzieś w necie 1.8, 200KM (a nie 220KM), i 2.0 220KM,
    > niestety nie ma oznaczeń silników, 2.0 220KM ponoć miała taka Integra
    > znajomego przywieziona ze Szwajcarii (type R) ale na ile to prawda to
    > nie wiem, brat

    2.0 220km, to AFAIR była wersja Accorda type R na rynek japoński,
    europejski Accord type R miał 212KM.

    Ale to chyba nie było montowane w Integrze...

    --
    Pozdro
    Massai

  • 22. Data: 2010-01-15 12:55:10
    Od: "limken" <l...@x...xx>

    Jacek wrote:

    > To ze z wiertarek najlepsza jest Hilti.

    a wiesz co to skrzynia biegów czy jesteś kolejnym dyletantem?

    --
    limken polimken

  • 23. Data: 2010-01-15 12:56:55
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    KJ Siła Słów pisze:

    > Duzo mocy z malej pojemnosci robi sie po to zeby miec w miare lekkie
    > auto (czy inny pojazd).
    > A w nim duzo mocy.
    > ;-)
    >
    > To sa auta dla fanow czestego mieszania patykiem od biegow.
    >
    > Fani elastycznosci i piewcy rownego momentu w szerokim zakresie
    > moga po prostu trzymac sie z daleka od takich aut i powstrzymac sie od
    > przypinania latki onanistow innym.

    wszystko co piszesz to racja, każdy ma swój gust.

    > Przeciez mozna jak to powiedzial poeta"roznic sie pieknie"...
    > ... a potem i tak zostaniecie objechani.

    właśnie, nie do końca. Tam gdzie "onanista" będzie szukał lewarka, u
    mnie automat zmieni bieg i 450Nm zrobi swoje :-P

    pozdrawiam
    mario

  • 24. Data: 2010-01-15 13:22:37
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > 2.0 220km, to AFAIR była wersja Accorda type R na rynek japoński,
    > europejski Accord type R miał 212KM.
    >
    > Ale to chyba nie było montowane w Integrze...

    wiem że to nie dowód ;-) ale w/g tecdoc'a, który ma podpięty m.in. intercars
    pod swój katalog online
    http://sklep.intercars.com.pl/
    jak wejdziesz w Integrę 02- to jest ten silnik w wykazie,
    brat

  • 25. Data: 2010-01-15 13:32:55
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    limken pisze:

    > a wiesz co to skrzynia biegów czy jesteś kolejnym dyletantem?

    a o co w ogole chodzi?

  • 26. Data: 2010-01-15 13:47:06
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Jacek pisze:

    > a o co w ogole chodzi?

    no.. są ludzie, którzy lubią wachlować kijkiem, nerwowo spoglądając na
    obrotomierz. Po przecież każdy Polak to sportowiec i jeździ sportowo. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 27. Data: 2010-01-15 13:49:45
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Jacek pisze:

    > a o co w ogole chodzi?

    no.. są ludzie, którzy lubią wachlować kijkiem, nerwowo spoglądając na
    obrotomierz, słuchając przy tym czegoś co przypomina hałas przytoczonego
    Hilti. No ale przecież to muzyka dla ich uszu, tak mówią przynajmniej a
    poza tym każdy Polak to sportowiec i jeździ sportowo. :-)

    pozdrawiam
    mario

  • 28. Data: 2010-01-15 13:50:33
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 12:55:10 +0100, limken napisał(a):

    > a wiesz co to skrzynia biegów czy jesteś kolejnym dyletantem?

    A to skrzynia obniża obroty mocy maksymalnej/maksymalnego momentu? Serio? W
    którym aucie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 29. Data: 2010-01-15 13:50:33
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 15 Sty, 13:22, "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote:

> [...]
    > pod swój katalog onlinehttp://sklep.intercars.com.pl/
    > jak wejdziesz w Integrę 02- to jest ten silnik w wykazie,

    Chyba o roznych Integrach mowicie :) Integra 02- (czyli Integra DC5)
    jak najbardziej miala silnik 2.0 - K20 w roznych wariantach. Zreszta:
    http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_Integra_DC5
    :)

    --
    pzdr
    Alex

  • 30. Data: 2010-01-15 13:50:51
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    Mario pisze:

> [...]
    > Hilti. No ale przecież to muzyka dla ich uszu, tak mówią przynajmniej a
    > poza tym każdy Polak to sportowiec i jeździ sportowo. :-)

    PS. ja wolę skrzynię automatyczną, koniecznie "podłączoną" do mocnego V8
    made in usa.