  • 81. Data: 2010-01-15 22:49:00
    Temat: Re: 100KM z 1L
    Od: "raddek" <r...@r...ua>

    > Nie, należę do osób które się brzydzą wyciem silników które muszą być
    > wkręcane na 5-7 tysięcy obrotów żeby w ogóle jakoś ruszyć z miejsca.

    Widac, ze nigdy nie siedziales za kierownica RX8. Gwarantuje Ci, ze bys sie
    zdziwil..

  • 82. Data: 2010-01-15 22:51:39
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Karolek pisze:

    > Na V biegu praktycznie jakby tak bylo w wiekszosci samochodow ;>

    Jeszcze przełożenie główne :)

    > P.S. tez nie lubie wyjacych wiertarek, robia tylko wrazenie szybkich, a
    > potem zostaje dziwne wrazenie jak stary TDS wciaga strego CRX ;P

    Pod warunkiem że kierowca w CRX nie wiedział że właśnie brał udział w
    porównaniu przyspieszeń...

    Po przekonanie o własnym lepszym przyspieszeniu niż wszystko wokół jest
    dość powszechne - również na grupie pl.rec.rowery

  • 83. Data: 2010-01-15 23:19:54
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 22:17:47 +0100, Artur Maśląg na pl.misc.samochody
    napisał(a):

    > Ekhem - a co to ma do rzeczy? Mowa była o komforcie, wygodzie itd.
    > Przyjemność z kręcenia silna do 8krpm nie mieści się w tej definicji.
    > Ubolewam, że żonkowy pojazd ma odcięcie przy 7500rpm.

    W warunkach jazdy miejskiej - a to było w poście do którego się odniosłem -
    szlifierką też można jechać cicho, sprawnie i komfortowo.

    > Słucham? 70-90%maks momentu przy 3000rpm? Przykład poproszę. Oczywiście
    > poproszę o moc przy tych obrotach - z lita pojemności, no może być
    > z 1.1.

    Znajdz sobie dowolny wykres k20a, albo f20c - silniki Hondy.

    > Widzisz, niezależnie od mojej prywatnej opinii na temat WG, jednak nie
    > mogę zgodzić się z taką argumentacją, która niestety ma podstawy jedynie
    > emocjonalne, a nie merytoryczne.

    Rozumiem, że światopogląd "francuskie* diesele są najlepsze na świecie"
    od dziś jest jedynym obowiązującym ? Bo tak wychodzi z merytorycznej
    argumentacji.

    * niepotrzebne skreślić.

    "Wenus chce aby jej drobne przestępstwa pozostały w ukryciu. Tybullus"

  • 84. Data: 2010-01-15 23:47:40
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 15.01.2010 Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> napisał/a:

    > Nie :) A Ty ? I co to ma w sumie do rzeczy ?

    - Byłes kiedyśw Ameryce ?
    - Nie.
    - No widzisz a ja znak kogos kto byłi mi powiedział to i owo....

    BP, MSPANC ;)

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 85. Data: 2010-01-15 23:53:46
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 15 Jan 2010 22:02:09 +0100, Artur Maśląg
    <f...@p...com> wrote:

    > Jak silnik jest mały, to
    > musi być kręcony wysoko, by stosowną moc osiągnąć,

    Chyba że ma sprawność wolumetryczną powyżej 1...

    r.
    _____________

  • 86. Data: 2010-01-15 23:54:47
    Od: Adam 'Chloru' Drzewososki <k...@c...net>

    Dnia 15.01.2010 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Nie, należę do osób które się brzydzą wyciem silników które muszą być
    > wkręcane na 5-7 tysięcy obrotów żeby w ogóle jakoś ruszyć z miejsca.

    Waldek albo pieprzysz jak potłuczony albo nie jechałęś porządnie
    wygłuszonym autem. Taki przykład - IS 200 z paczką od TTE (200 KM).
    Silnik kręci się do 6 kRPM. Jezdzac tym autem wiedzialem ze trzeba
    zmienic bieg na wyzszy gdy miałem 5,5 kRPM - wtedy słychac było lekki
    szmer. Radio nie grało do oporu, w aucie siedziały 4 osoby i miały
    podobne wrażenia.

    Chloru *** D14A1 *** chloru at chloru net

  • 87. Data: 2010-01-15 23:55:05
    Od: to <t...@a...xyz>

    Karolek wrote:

    > P.S. tez nie lubie wyjacych wiertarek, robia tylko wrazenie szybkich, a
    > potem zostaje dziwne wrazenie jak stary TDS wciaga strego CRX ;P

    Mam trochę inne wrażenie. W wakacje jechałem TDI 110 koni. Wydawał mi się
    całkiem dynamiczny do momentu, gdy próbowałem pościgać się z jakimś
    motocyklem...

    --
    cokolwiek

  • 88. Data: 2010-01-15 23:55:53
    Od: to <t...@a...xyz>

    Tomasz Pyra wrote:

    > Pod warunkiem że kierowca w CRX nie wiedział że właśnie brał udział w
    > porównaniu przyspieszeń...

    To też prawda. :)

    --
    cokolwiek

  • 89. Data: 2010-01-16 00:40:37
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 15 sty 2010 o 21:07 GMT, Waldek Godel napisał(a):

    > Jadąc w trasę wolę słyszeć muzykę z głośników lub rozmowę z osobą obok niż
    ^^^^

    Dobrze to ujales, TY wolisz, ale nie narzucaj swoje woli innym, kazdy moze
    wolec co innego...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 90. Data: 2010-01-16 02:56:48
    Od: to <t...@a...xyz>

    Waldek Godel wrote:

    > Przez chwilę. Później to już jest wyłącznie zmęczenie. Jadąc w trasę
    > wolę słyszeć muzykę z głośników lub rozmowę z osobą obok niż silnik.

    Boś senior citizen...

    --
    cokolwiek