  • 1. Data: 2013-01-27 19:46:18
    Temat: 1080p czy tylko 1080i?
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    Jakie znaczenie ma czy dany model dekodera zapewnia sygnał 1080p czy
    tylko 1080i, czy to zauważy się przy oglądaniu skoro nikt nie nadaje w
    FullHD obecnie? Jaka jest perspektywa w przyszłości na nadawanie w
    1080p?

  • 2. Data: 2013-01-27 21:35:47
    Temat: Re: 1080p czy tylko 1080i?
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-27 19:46, Xian Mi Mao pisze:
> [...]
    > tylko 1080i, czy to zauważy się przy oglądaniu skoro nikt nie nadaje w
    > FullHD obecnie? Jaka jest perspektywa w przyszłości na nadawanie w

    Chyba nia ma żadnego.. Przynajmniej ja nie widzę żadnej różnicy w
    jakości przy ustawieniu zarówno na "p" czy na "i".
    Jeżeli weźmiesz pod uwagę przekaz satelitarny, to na Astrze jest sporo
    kanałów w HD, w wolnym przekazie.

  • 3. Data: 2013-01-27 21:50:49
    Od: Xian Mi Mao <x...@g...com>

    On Jan 27, 9:35 pm, Trybun <i...@y...com> wrote:
    >   Jeżeli weźmiesz pod uwagę przekaz satelitarny, to na Astrze jest sporo
    > kanałów w HD, w wolnym przekazie.

    Ale to "sporo" to chyba nie w 1080p?

  • 4. Data: 2013-01-27 22:38:13
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-27 21:50, Xian Mi Mao pisze:
    > Ale to "sporo" to chyba nie w 1080p?

    Przyznam że nie mam pojęcia na czym ma polegać różnica miedzy "p" a
    "i", w tunerze ustawiam standard na 1080p i zmieniam na 1080i a kanał np
    ARTE HD wyświetla się tak samo, kompletnie żadnych różnic w obrazie.

  • 5. Data: 2013-01-27 22:45:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Przyznam że nie mam pojęcia na czym ma polegać różnica miedzy "p" a "i",
    > w tunerze ustawiam standard na 1080p i zmieniam na 1080i a kanał np ARTE
    > HD wyświetla się tak samo, kompletnie żadnych różnic w obrazie.

    A on jest nadawany w p czy i?

    Bo jeśli w i, to nie musi być różnicy, jako że konwersja z i do p występuje
    w obu przypadkach, tylko raz na tunerze, a raz na telewizorze.
    Jeśli się mocno nie różnią klasą, to różnicy możesz nie zauważyć, albo wręcz
    lepiej może być jeśli zostawisz to telewizorowi.

  • 6. Data: 2013-01-29 11:46:10
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-27 22:45, Cavallino pisze:

> [...]
    > Jeśli się mocno nie różnią klasą, to różnicy możesz nie zauważyć, albo
    > wręcz lepiej może być jeśli zostawisz to telewizorowi

    Nie mam pojęcia, a gdzie to można sprawdzić w czym jest nadawany?

  • 7. Data: 2013-01-29 16:52:11
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Nie mam pojęcia, a gdzie to można sprawdzić w czym jest nadawany?

    Dobry tuner pokazuje takie informacje.
    Ale w necie np. kingofsat na pewno też znajdziesz.

  • 8. Data: 2013-01-30 18:10:38
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-29 16:52, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > Dobry tuner pokazuje takie informacje.
    > Ale w necie np. kingofsat na pewno też znajdziesz

    A mój Ariva 250 combo to "dobry"?

  • 9. Data: 2013-01-30 18:59:59
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości grup

    > A mój Ariva 250 combo to "dobry"?

    Wątpię.
    Taki sobie raczej.

  • 10. Data: 2013-01-31 08:34:50
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2013-01-27 22:45, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > A on jest nadawany w p czy i?

    Z ciekawości - czy jest jakikolwiek (nie testowy) kanał TV nadawany w
    1080p - ja do tej pory nie słyszałem.

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak