    From: Marcin Kuczera <m...@l...usun-to.pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: 10cio bitowe I2C pod linuxem
    Date: Tue, 28 Jun 2011 20:54:21 +0200

    hej,

    wie ktoś może w jaki sposób skorzystać z i2c-tools (i2cdetect, i2cdump)
    tak, żeby dostać się do urządzeń adresowanych 10cio bitowo (np większy
    eeprom na 0xA2) ?

    Jak na razie tylko z 7mio bitowym potrafię się komunikować.

    Mogą być ewentualnie inne narzędzia jeżeli ktoś może polecić, ale dobrze
    by było żeby były dostępne pod debiana ze względu na gotowe skompilowane
    paczki pod MIPSa.

    Mam imidż pod switcha ethernetowego do którego mogę dogrywać aplikacje.
    Pracuje to w tle na linuxie, a chcę się dostać do eeproma w którym jest
    numer seryjny, mac itd. EEPROM jest 0xA2

    Marcin