    From: a...@g...com
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: 11gr-heyah-stacjonarne + taniej_do_wszystkich
    Date: Fri, 3 Apr 2009 01:34:21 -0700 (PDT)

    On Apr 2, 7:30 pm, Jan Drawski <d...@o...pl> wrote:

    > Ale to 11 gr. to strasznie drogo (ponad dwa razy drozej niz u
    > konkurencji), gdzieś na grupie tu bylo ze Play i Plus maja po 5 gr.

    Tylko, że z "podwójnym doładowaniem" które teraz jest w Hejah to
    efektywnie wychodzi z ~6-7 gr/min.
    I jeśli do tego można byłoby jednocześnie uruchomić usługę "Taniej do
    wszystkich":
    http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
    to do wszystkich (za wyjątkiem play) wychodzi efektywnie ~16gr/min
    a więc chyba najlepiej na rynku!
    Tylko właśnie nie wiem czy te 2 rzeczy można mieć jednocześnie w
    Hejii?
    (W regulamniach niczego przeciw nie znalazłem ale...)

    Play Fresh też jest znakomitą ofertą, i chociaż do wszystkich daje
    cenę 30 gr/min, czyli prawie 2x wyższą niż w Heyah, to jednak ma inne
    zalety:
    ważność konta na wychodzące na rok po doładowaniu choćby za 5 zł
    (niestety w Hejii najdłużej można na 3 miesiące - za >49zł),
    no i 1 minuta do wszystkich (!!!) za 2 minuty odebrane z innych
    sieci!!!
    To może się bardziej opłacać (niż Heyah) osobom które dużo odbierają
    połączeń!
    Ja niestety do nich nie należę więc bardziej zainteresowałem się Heją
    jak na razie...

    Aha, jeszcze jest jeden argument żeby wybierać Play: to ten właśnie
    operator wprowadził RZECZYWISTĄ konkurencję do trustowego monopolu w
    Polsce i to właśnie Play ROZRUSZAŁ RYNEK! Więc to paradoksalnie
    dzięki Play mamy np. tak korzystną ofertę w Heyah! Należałoby więc
    mieć pewną sympatię do Play i wspierać go nieco bezinteresownie dla
    dobra idei uczciwej konkurencji w Naszym Kraju :)

    Co do pozostałych operatorów niż te 2 to ja nie wiem dlaczego śpią i
    na co czekają?