  • 1. Data: 2009-10-12 08:51:16
    Temat: Numer zarchiwizowany - ponowne używanie?
    Od: "Pbs" <p...@W...gazeta.pl>

    Jeśli nie zasilę konta w Simplusie w ciągu 210 dni od daty utraty ważności
    konta, to numer - jak mi powiedziano na infolinii - jest archiwizowany. Co to
    znaczy? Czy nie mam już wtedy możliwości powrotu do tego numeru? Rozumiem, że
    nikt inny nie dostanie tego numeru?

  • 2. Data: 2009-10-12 09:39:21
    Temat: Re: Numer zarchiwizowany - ponowne używanie?
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

> [...]
    > znaczy? Czy nie mam już wtedy możliwości powrotu do tego numeru? Rozumiem,

    Oczywiście że dostanie. Numery wracają do obrotu.

  • 3. Data: 2009-10-12 13:36:54
    Od: "Pbs" <p...@N...gazeta.pl>

    Skylla <s...@n...op.pl> napisał(a):

    > Oczywiście że dostanie. Numery wracają do obrotu.

    Przecież to zupełnie bezsensowny pomysł. Kombinacji numerów jest dziesiątki
    milionów, więc po co nadawać komuś używany numer?
    W takim razie będę zmuszony podtrzymywać mój numer - 30 zł co 240 dni - mogę
    tyle płacić, jeśli to konieczne.

  • 4. Data: 2009-10-12 14:09:20
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Pbs" <p...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > W takim razie będę zmuszony podtrzymywać mój numer - 30 zł co 240 dni -
    > mogę
    > tyle płacić, jeśli to konieczne.

    Przenies go do Playa . Beziesz placil 5 zl na rok. Zawsze to ciut mniej - a
    efekt taki sam.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-10-12 14:11:21
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

> [...]
    > Skylla <s...@n...op.pl> napisał(a):

    > W takim razie będę zmuszony podtrzymywać mój numer - 30 zł co 240 dni -

    Znaczy jesli chodzi tylko o to, zeby trzymac, to w Play bedzie to nawet 5 zl
    na 465 dni! - czyli ok 12 razy taniej.
    Mozesz tez rozwazyc przeniesienei do Cyfrowego Polsatu. Tam wogole nic nie
    trzeba placic - raz na jakis tam jakiegos tam czas trzeba odebrac jedno
    polaczenie. - a moze nawet SMS wystarczy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 6. Data: 2009-10-12 15:09:21
    Od: dizel <d...@N...pl>

    On Mon, 12 Oct 2009 08:51:16 +0000 (UTC), "Pbs"

> [...]
    >znaczy? Czy nie mam już wtedy możliwości powrotu do tego numeru? Rozumiem, że

    Chyba cię ktoś w błąd wprowadził bo na stronie simlusa pisze o 365
    dniach a nie o 210. Cytuje ze strony simplusa:
    Zakończenie okresu ważności
    Po upływie 365 dni od zakończenia okresu ważności lub od daty
    wyczerpania wartości konta następuje zaprzestanie świadczenia usług.
    Testowałem to w praktyce i tak było właśnie po ponad roku dopiero
    zdeaktywowali kartę simplusa. Także rok można spokojnie nie
    doładowywać, a jak ktoś się boi to raz na pół roku za 5pln zatankować
    i będzie ok

  • 7. Data: 2009-10-12 15:27:17
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "dizel" <d...@N...pl> napisał w wiadomości

    > zdeaktywowali kartę simplusa. Także rok można spokojnie nie
    > doładowywać, a jak ktoś się boi to raz na pół roku za 5pln zatankować
    > i będzie ok

    Nie mniej jednak - jesli chiodzi tylko o utrzymanie numeru, to migracja do
    innej sieci wydaje sie byc najsensowniejsza, no chyba, ze ktos nie chce
    rejestrowac numeru - bo i tak moze byc.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2009-10-12 23:36:44
    Od: "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl>

    > Znaczy jesli chodzi tylko o to, zeby trzymac, to w Play bedzie to
    nawet 5 zl
    > na 465 dni! - czyli ok 12 razy taniej.

    465 dni powiadasz ????????
    :)

    Pozdrawiam, Leszek

  • 9. Data: 2009-10-13 00:59:15
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 465 dni powiadasz ????????
    > :)

    No - 365 + 100. Z tym, ze po 365 dniach niewykorzystane 5 zl amba wcina. Ale
    konto na bank pozostae jeszcze przez 100 dni aktywne

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2009-10-13 01:02:09
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "cpt. Nemo" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > 465 dni powiadasz ????????

    Ups - poprawka: 455 dni. Po 365 dniach niwykorzystane 5 zl amba wcina, ale
    przez kolejne 90 dni konto jest nadal na bank dziala.

    POzdrawiam
    SDD