  • 1. Data: 2009-10-11 16:35:48
    Temat: Alcatel simlock
    Od: "Remek" <a...@n...pl>

    Witam

    Czy jest mozliwe zdjęcie simlocka z aparatu Alcatel BF3 z klawiatury samego
    aparatu bez użycia komputera, kabelków, programów i wiedzy?

    Remek

  • 2. Data: 2009-10-12 06:42:56
    Temat: Re: Alcatel simlock
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Remek" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Czy jest mozliwe zdjęcie simlocka z aparatu Alcatel BF3 z klawiatury samego
    > aparatu bez użycia komputera, kabelków, programów i wiedzy?

    To coś jak ty, chociaż w sumie masz komputer, lecz pozostałych rzeczy już nie,
    więc odpowiedz sam sobie.

  • 3. Data: 2009-10-12 18:04:39
    Od: "Remek" <a...@n...pl>

    Użytkownik "tomaa33" napisał:

    > To coś jak ty, chociaż w sumie masz komputer, lecz pozostałych rzeczy już
    nie,
    > więc odpowiedz sam sobie.

    Ktoś mi mówił, że w dziale GSM jest najwięcej prymitywnych głupków i buraków,
    ale nie chciałem wierzyć. Ty potwierdziłeś, że to prawda. Po co piszesz te
    wypociny? Podejrzewam, że jeśli chodzi o znajomość komputera to w małym palcu
    mam więcej niż Ty w głowie (jestem programistą). Natomiast nie znam się na
    telefonach komórkowych i grzecznie pytam.

    Remek

  • 4. Data: 2009-10-13 08:01:19
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Remek" <a...@n...pl> napisał

    > Ktoś mi mówił, że w dziale GSM jest najwięcej prymitywnych głupków i buraków

    Obrażasz sam siebie.

    > Po co piszesz te wypociny?

    Ty się pocisz pisząc na grupę? Ja nie. Robię to swobodnie, ze zlewką.

    > Podejrzewam, że jeśli chodzi o znajomość komputera to w małym palcu
    > mam więcej niż Ty w głowie (jestem programistą).

    Od podejrzeń są inne służby, tobie może się jedynie wydawać, że jesteś kozakiem
    a reszta to osły, bo ty jesteś programistą. Tylko ... kogo to obchodzi? BTW,
    kozak ... bo kozy macasz?

    > Natomiast nie znam się na telefonach komórkowych i grzecznie pytam.

    "Czy jest mozliwe zdjęcie simlocka z aparatu Alcatel BF3 z klawiatury samego
    aparatu bez użycia komputera, kabelków, programów i wiedzy?"

    Sam sobie odpowiedziałeś i dalej pytasz o to samo? Nie masz wiedzy nie tylko w
    sprawach GSM, również w sprawach korzystania z zasobów sieci. Spytaj kolegów
    programistów, takich samych kozaków od kóz jak ty, to to google. Może mają
    wiecej wiedzy i powiedzą ci co trzeba za frazę wpisać w okienko. Poza tym, to
    oczywiste, że aby wpisać sekwencję znaków na klawiaturze wystarczy ogolna wiedza
    o korzystaniu z telefonów. A skoro ty sam przyznajesz się, że takowej wiedzy nie
    posiadasz, to w jaki sposób chcesz to zrobić? Jak sie od kogoś dowiesz, to
    wiedze już będziesz miał. Naucz sie zadawać pytania na drugi raz. Programisto od
    siedmiu boleści. I budowy komputera.

  • 5. Data: 2009-10-13 11:13:57
    Od: "Remek" <a...@n...pl>

    Użytkownik "tomaa33" napisał:

    > Programisto od siedmiu boleści. I budowy komputera.

    Chcesz się głupku sprawdzić? Wątpię. Oprócz wrodzonej, bezinteresownej
    agresji nie prezentujesz niczego sensownego. Komu potrzebne twoje napastliwe
    wypociny??? Nie podoba ci sie buraczku? To nie czytaj i sp..... na drzewo.

    Remek

  • 6. Data: 2009-10-13 12:46:55
    Od: "tomaa33" <t...@w...pl>

    > Remek

    remek - krzemek = czytaj programista

  • 7. Data: 2009-10-13 19:04:32
    Od: "Remek" <a...@n...pl>

    Użytkownik "tomaa33" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > remek - krzemek = czytaj programista

    Sprawa jasna. Człowiek był bity w głowę i wyrósł na downa. Szkoda, że nie ma
    tu moderatora. Takich debili należało by od ręki wycinać. Wykaż swoją
    inteligencję i podaj wyniki poniższych działań. Tylko szybko, aby ci nikt nie
    pomagał. Bo, że nie umiesz obsłuzyć kalkulatora to jasne.

    2x2=
    2+3=
    7x7=

    Remek

  • 8. Data: 2009-10-14 06:00:56
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Remek napisał(a):

    > Sprawa jasna. Człowiek był bity w głowę i wyrósł na downa. Szkoda, że nie ma

    Ja bardzo Panów przepraszam, ale czy Panowie nie mogliby z łaski swojej
    przenieść tej interesującej dyskusji na priv albo forum Onetu?
    Serdecznie dziękuję i przepraszam za OT.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2009-10-14 17:26:09
    Od: "Remek" <a...@n...pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" napisał:

    > Ja bardzo Panów przepraszam, ale czy Panowie nie mogliby z łaski swojej
    > przenieść tej interesującej dyskusji na priv albo forum Onetu?

    Szkoda, że nie zareagowałeś wcześniej. Kto bardziej Ci przeszkadza, ja czy
    atakujący mnie bez sensu głupek?

    Remek

  • 10. Data: 2009-10-15 05:33:39
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Remek napisał(a):

    > Szkoda, że nie zareagowałeś wcześniej. Kto bardziej Ci przeszkadza, ja czy
    > atakujący mnie bez sensu głupek?

    Jeśli tak bardzo chcesz znać odpowiedź, to obaj jesteście siebie warci.
    Dla mnie EOT.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP