  • 1. Data: 2009-10-11 18:43:10
    Temat: TT - da się automatycznie odrzucać zastrzeżone numery?
    Od: "Krzysztof Wostal" <w...@o...eu>

    Czy w TT da się jakoś automatycznie odrzucać połączenia z numerami
    zastrzeżonymi "numer prywatny"?

    Jakoś nie mogę się doszukać informacji na ten temat.

    Krzysztof Wostal.

  • 2. Data: 2009-10-11 18:47:13
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Wostal" <w...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Czy w TT da się jakoś automatycznie odrzucać połączenia z numerami
    > zastrzeżonymi "numer prywatny"?

    Zaden operator GSM w PL nie oferuje tego typu uslugi ustawianej u operatora.
    Mozesz to zrobic tylko korzystajac z odpowiedniej funkcji w elefonie.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 3. Data: 2009-10-11 18:48:25
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > Zaden operator GSM w PL nie oferuje tego typu uslugi ustawianej u
    > operatora.
    > Mozesz to zrobic tylko korzystajac z odpowiedniej funkcji w elefonie.

    a Plus ?;)

    --
    Jean

  • 4. Data: 2009-10-11 18:50:12
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-10-11 20:48, Jean napisał/a:

    > a Plus ?;)

    A przeczytałeś ze zrozumieniem, co napisał w poście, na który odpisujesz?

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2009-10-11 19:18:41
    Od: "Jean" <j...@w...pl>

    > a Plus ?;)

    >A przeczytałeś ze zrozumieniem, co napisał w poście, na który odpisujesz?

    ja tak a Ty?

    w plusie mozna zablokowac w eboku polaczenia z nr zastrzezonych

    Jean

  • 6. Data: 2009-10-11 20:53:31
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Jean" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    > a Plus ?;)

    Nie wiedzialem - to fajnie. Szkoda, ze Era i Play nie.
    Zawsze troche sie baterie by zaoszczedzilo - no i troche mniej zbednej
    emisji fal radiowych :)

    Pozdrawiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-10-11 20:59:21
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-10-11 21:18, Jean napisał/a:

    > w plusie mozna zablokowac w eboku polaczenia z nr zastrzezonych

    OK, ale tylko w abonamencie, a pytanie było o Tak Tak czyli prepaid ;-)

    --
    Cz.

  • 8. Data: 2009-10-11 22:32:10
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

    Użytkownik "Czarek" <c...@n...fm> napisał w wiadomości
    > OK, ale tylko w abonamencie, a pytanie było o Tak Tak czyli prepaid ;-)

    Ale odpowiedź była: "Zaden operator GSM w PL", a to nie prawda :P
    Przem

  • 9. Data: 2009-10-12 05:14:32
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Krzysztof Wostal napisał(a):
    > Czy w TT da się jakoś automatycznie odrzucać połączenia z numerami
    > zastrzeżonymi "numer prywatny"?

    Era niestety nie oferuje takiej usługi, ale całkiem sporo telefonów
    to umie (szukaj "blacklist"). Np. Benq-Siemens S68 z odpowiednią łatą.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 10. Data: 2009-10-12 07:56:17
    Od: AL <a...@s...tam>

    Dominik & Co pisze:

    > Era niestety nie oferuje takiej usługi, ale całkiem sporo telefonów
    > to umie (szukaj "blacklist"). Np. Benq-Siemens S68 z odpowiednią łatą.

    a ja bym chcial miec taka funkcje, ze jak dzwoni osoba z numeru
    zastrzezonego to slyszy w tle sygnalu telefonu informacje, ze tego typu
    numerow nie lubimy i nie odbieramy.
    Wiem, pomarzyc mozna :)

    --
    pozdr