  • 11. Data: 2011-04-14 18:21:49
    Temat: Re: 12V -> 5V 5A
    Od: Mario <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-04-14 18:58, gomader pisze:

    > powinni udestepniac eagle, orcada, protela i gerbera, ze wszystkimi
    > mozliwymi kombinacjami wyjsciowych/wejsciowych napiec/pradow

    Poproszę w KiCadzie.

    MD

  • 12. Data: 2011-04-14 18:35:27
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl>

    Użytkownik "gomader" <g...@g...com> napisał w wiadomości

    > powinni udestepniac eagle, orcada, protela i gerbera, ze wszystkimi
    > mozliwymi kombinacjami wyjsciowych/wejsciowych napiec/pradow

    Popieram, ale pod warunkiem, że we wszystkich wersjach tych programów.
    Ja używam Protela 3 i jakby dali w nowszej wersji to nie wczyta mi się.
    P.G.

  • 13. Data: 2011-04-14 20:05:30
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello gomader,

> [...]
    > ze nie udostepniaja gotowych schematow w eagle zeby mozna bylo to odrazu
    > wyeksportowac do gerbera ... i wyslac do produkcji ...

    W restauracji też żądasz od kelnera, żeby cię karmił? (C) by G. Sz.

    Trochę wysiłku umysłowego się przyda.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 14. Data: 2011-04-14 20:06:34
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Marcin,

    > Uważasz, że przetwornica to taki trywialny układ? Nie widzę problemu aby
    > posiadając schemat po mistrzowsku zepsuć projekt PCB.

    Litości! Jest nota aplikacyjna z przykładowym wykonaniem - tak trudno
    przemalować to, co potrzebne?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2011-04-14 21:12:37
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 15/04/2011 2:21 AM, gomader wrote:

> [...]
    > ze nie udostepniaja gotowych schematow w eagle zeby mozna bylo to odrazu
    > wyeksportowac do gerbera ... i wyslac do produkcji ...

    National powinien gotowe plytki rozdawac.

    Tomek

  • 16. Data: 2011-04-14 22:20:59
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl>

    > Litości! Jest nota aplikacyjna z przykładowym wykonaniem - tak trudno
    > przemalować to, co potrzebne?

    Mówimy o schemacie, a nie przykładowym wykonaniu.

    A te wykonanie jest właśnie po to, aby można było "uniknąć" błędów na
    etapie projektowania PCB. Jakoś w notach aplikacyjnych np. do NE555, czy
    FT232 nikt przykładowych płytek nie pokazuje, natomiast praktycznie każdy
    data sheet
    do przetwornic takie rysunki posiada. I tyle chciałem powiedzieć, a że są to
    proste zasady jak tego typu płytki projektować (dot. "rozlania" masy,
    ścieżek idących od L i od C, jak też ich położenia) to inna sprawa. Faktem
    jest, że jak się tych zasad nie zna, to płytkę można zajefajnie skopać.

  • 17. Data: 2011-04-14 22:57:44
    Od: Zakarm <t...@s...com>

    W dniu 2011-04-14 23:12, Tom pisze:

    > National powinien gotowe plytki rozdawac.
    >
    > Tomek

    Malo tego powinien do nich dopłacac i prosic o łaske !

  • 18. Data: 2011-04-15 07:15:41
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 14.04.2011 23:12, Tom pisze:

    > National powinien gotowe plytki rozdawac.
    TI ma płytki ewaluacyjne przystosowane do różnych układów (DC,
    wzmacniacze, etc) za 5$.

    Michoo

  • 19. Data: 2011-04-15 10:32:48
    Od: Tom <t...@n...spam.invalid>

    On 15/04/2011 5:15 PM, Michoo wrote:

    > TI ma płytki ewaluacyjne przystosowane do różnych układów (DC, wzmacniacze, etc) za
    5$.

    Nie wiedzialem, chetnie bym popatrzyl. Jak masz linka pod reka to podaj, jak nie to
    poszukam sam

    Tomek

  • 20. Data: 2011-04-15 10:54:35
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    W dniu 15.04.2011 12:32, Tom pisze:

    > Nie wiedzialem, chetnie bym popatrzyl. Jak masz linka pod reka to podaj,
    > jak nie to poszukam sam
    Na przykład:
    http://focus.ti.com/docs/toolsw/folders/print/tps604
    00evm-178.html