  • 1. Data: 2009-04-22 08:24:30
    Temat: 15 GB/mc w Orange!!!
    Od: s...@a...pl

    Zobaczcie jaka oferta. Pakiet 15 GB danych co miesiac. W zestawie za darmo modem
    HSPA 7,2Mb download, 2Mb upload (5,6Mb ready).

    Do konca roku 44 zlote/mc, od 1 stycznia 88 zl (dla osob ponizej 27 roku zycia
    66 zlotych). Umowa 24 miesiace.

    Wiecej na: www.orange.at ;)

    s.

  • 2. Data: 2009-04-22 08:28:04
    Temat: Re: 15 GB/mc w Orange!!!
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik <s...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > HSPA 7,2Mb download, 2Mb upload (5,6Mb ready).
    >
    > Do konca roku 44 zlote/mc, od 1 stycznia 88 zl (dla osob ponizej 27 roku

    Rzeczywiście taniocha. Najwyższy czas się wyprowadzić z tego kraju. Druga
    Irlandia!!!!!!!!!! Qrw@, kuń by się uśmiał.

    wiatrak

  • 3. Data: 2009-04-22 08:48:52
    Od: BearBag <c...@g...com>

    kiedy oni zrozumieja ze przecietnemu zytkownikowi nie sa potrzebne
    kolejne GB tylko nizsze ceny.

  • 4. Data: 2009-04-22 08:52:00
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Uzytkownik "BearBag" <c...@g...com> napisal w wiadomosci
    .googlegroups.com...
    > kiedy oni zrozumieja ze przecietnemu zytkownikowi nie sa potrzebne
    > kolejne GB tylko nizsze ceny.

    U nas ani wiecej , ani taniej. Polski nie dotyczy!!!!!!!!!!!

    wiatrak

  • 5. Data: 2009-04-22 08:58:12
    Od: s...@a...pl

    > kiedy oni zrozumieja ze przecietnemu zytkownikowi nie sa potrzebne
    > kolejne GB tylko nizsze ceny.

    czy ja wiem? przynajmniej mozna sobie wtedy zobaczyc do czego wymyslono modemy HSPA

    s.

  • 6. Data: 2009-04-22 09:03:16
    Od: BearBag <c...@g...com>

    > czy ja wiem? przynajmniej mozna sobie wtedy zobaczyc do czego wymyslono modemy HSPA

    W paru miejscach w kraju :) najlepiej w srodku nocy.

  • 7. Data: 2009-04-22 09:38:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    > czy ja wiem? przynajmniej mozna sobie wtedy zobaczyc do czego
    > wymyslono modemy HSPA

    Coraz dluzsze te strony, coraz wiecej danych leci.

    A jak komus nie potrzeba .. moze korzystac z normalnego cennika :-)

    J.