  • 1. Data: 2009-04-22 07:36:45
    Temat: jaki telefon z modemem i przegladarka ?
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Witam

    potrzebuje nowy telefon i czy mółby ktoś polecić coś sensowenego?
    Cena oczywiście jak najniższa :)

    Z wymagań funkcjonalnych:
    - bluetooth
    - modem (gprs i edge, nowsze/szybsze standardy nie sa konieczne)
    - przeglądarka www
    - ekran umożliwiający korzystanie z tej przegladarki

    Po tych cechach mozna telefon od biedy sobie wyszukać w necie ale również
    bardzo ważne sa cechy których w zestawieniach nie ma:

    - telefon winien być solidny
    - ma sie nie wieszać
    - ma nie być powolny
    No i aby bateria dość długo trzymała.

    Aktualnie używam Nokii 3110 classic i jest ok, ale niestety nie ma
    przeglądarki.

    --
    www.warszawski.info

  • 2. Data: 2009-05-05 19:47:04
    Temat: Re: jaki telefon z modemem i przegladarka ?
    Od: ztomasz <z...@n...o2.pl>

    > Aktualnie używam Nokii 3110 classic i jest ok, ale niestety nie ma
    > przeglądarki.

    Ja też mam nokie 3110 Classic i... jestem zadowolony. Przeglądarkę
    wgrałem operę w javie i wszystko działa jak należy. Szczerze mówiąc nie
    polecałbym wymiany na inny fon bo ten jest całkiem solidny. Poza tym ten
    model posiada przeglądarkę oraz modem, chyba że mówimy o 3310 :)