  • 1. Data: 2009-04-22 05:48:42
    Temat: Upgrade softu w benq-siemens s68
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Witam

    Mam problem z instalacją nowszego softu do s68. Znalazłem następującą
    instrukcję :
    http://andrzej.subocz.pl/2008/07/benq-siemens-s68-si
    mlock-firmware.html i
    postępuję zgodnie z nią. Jednak wywala mi błąd : "30b software update denied
    by mobile". Jak można to obejść, bo chcę mieć stabilniejszy soft w tym
    telefonie? Obecna wersja softu to v31.
    Z góry dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-04-22 06:23:20
    Temat: Re: Upgrade softu w benq-siemens s68
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Vlad The Ripper napisał(a):

> [...]
    > by mobile". Jak można to obejść, bo chcę mieć stabilniejszy soft w tym

    Jeśli masz stosowny kabel, możesz spróbować fullflasha.

    http://forum.siemensiak.pl/viewtopic.php?t=34719

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 3. Data: 2009-04-22 07:30:57
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    Użytkownik "Dominik & Co" <D...@i...com>
    napisał w wiadomości news:gsmd4o$dc1$1@inews.gazeta.pl...

    mlock-firmware.html i

    > Jeśli masz stosowny kabel, możesz spróbować fullflasha.
    >
    > http://forum.siemensiak.pl/viewtopic.php?t=34719

    Dzięki. Mam jeszcze pytanie, bo nie do końca rozumiem. Ten właściwy kabel to
    musi być DCA-100 czy DCA-140 też się nada?
    Poza tym udało się zmienić wersje softu na 43, bo umyśliłem w międyczasie,
    że ten upgrade łatwiej pójdzie na 2 razy.
    Dopytam jeszcze czy firmware w wersji 470400 naprawdę nie ma polskiego menu,
    bo ktoś w komentarzach w podanym przeze mnie linku tak zauważył? Sciągnąłem
    soft w wersji 479100. Możecie potwierdzić, że ma polskie menu?
    Z góry dzięki.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-04-22 08:14:16
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Vlad The Ripper napisał(a):

    > Dzięki. Mam jeszcze pytanie, bo nie do końca rozumiem. Ten właściwy kabel to
    > musi być DCA-100 czy DCA-140 też się nada?

    Nie. Tylko DCA-100 (na RS232) lub DCA-510 (na USB).
    DCA-140 nie działa na wyłączonym telefonie.
    Warto nabyć DCA-510- oprócz fullflasha pozwoli Ci też na dogrywanie
    łatek. Nie ma ich tyle, co na S45i czy SL45, ale kilka ciekawych jest
    (blacklist czy zwiększenie głośności słuchawki).

    Spróbuj może swupa z wyłączonym telefonem i zaznaczonymi
    skipami, po uruchomieniu procesu krótko czerwona słuchawka w telefonie
    (tylko DCA-100/510). Sprawdź tylko, czy masz właściwy soft (na pewno
    do S68 i z polskim językiem), ten komunikat pojawia się przy niewłaściwym
    (z punktu widzenia telefonu) sofcie.

    Fullflasha (ze zrozumiałych względów) w ogóle nie zrobisz przy
    włączonym telefonie.

    > Dopytam jeszcze czy firmware w wersji 470400 naprawdę nie ma polskiego menu,
    > bo ktoś w komentarzach w podanym przeze mnie linku tak zauważył? Sciągnąłem
    > soft w wersji 479100. Możecie potwierdzić, że ma polskie menu?

    Ja w swoim S68 mam soft, który przedstawia się jako 470421 (polski).
    Poza sporadycznymi przymuleniami działa stabilnie.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 5. Data: 2009-04-22 08:27:56
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    > skipami, po uruchomieniu procesu krótko czerwona słuchawka w telefonie
    > (tylko DCA-100/510). Sprawdź tylko, czy masz właściwy soft (na pewno

    Czyli na obecnie posiadanym kablu tego nie zrobię? Mam dostęp do swupa z
    http://www.siemens-club.com/index.php?kategoria=6 - jak rozumiem wersja
    softu w nim to 380400?

    > do S68 i z polskim językiem), ten komunikat pojawia się przy niewłaściwym
    > (z punktu widzenia telefonu) sofcie.

    Mam obecnie 434100 z http://www.siemens-club.com/index.php?kategoria=6 w
    telefonie przedstawia się jako v43 i polskie menu jest jak najbardziej.

  • 6. Data: 2009-04-22 08:47:41
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Vlad The Ripper napisał(a):

    > Czyli na obecnie posiadanym kablu tego nie zrobię?

    Tylko przy włączonym telefonie. Swup powinien pójść
    (z naciskiem na "powinien" ;-)

    A czy wersja 479100 jest OK tego nie jestem w stanie
    powiedzieć.

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 7. Data: 2009-04-22 10:54:16
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    >
    > Tylko przy włączonym telefonie. Swup powinien pójść
    > (z naciskiem na "powinien" ;-)
    >
    > A czy wersja 479100 jest OK tego nie jestem w stanie

    A masz jakiś namiar na soft dla tego swupa (mam winswupa) chodzi o plik do
    załadowania do telefonu, bo znaleźć nie mogę niestety.

  • 8. Data: 2009-04-22 11:25:11
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Vlad The Ripper napisał(a):

    > A masz jakiś namiar na soft dla tego swupa (mam winswupa) chodzi o plik do

    Winswup to soft telefonu plus program ładujący w jednym pliku exe.

    http://eh.student.utwente.nl/~landy/index.php?dir=S6
    8/&file=S68_479100.xbz_update.zip
    - w programie można wybrać polski, zatem pewnie i w telefonie będzie.
    user: mobile
    pass: elibom

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP

  • 9. Data: 2009-04-22 11:34:31
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

> [...]
    8/&file=S68_479100.xbz_update.zip
    > - w programie można wybrać polski, zatem pewnie i w telefonie będzie.

    No to też wcześniej ściągnąłem i niestety bez powodzenia. Błąd jak na
    początku w wątku pisałem. Podobny patent z softem w wersji 43 przeszedł. Nie
    wiem już o co chodzi. Oby ten v43 działał lepiej jak oryginalny v31.