  • 1. Data: 2014-08-22 13:22:00
    Temat: 1600 W nie więcej!
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    No i stało się. Brytyjczycy przez zakaz dystrybucji w UE
    odkurzaczy o mocy większej niż 1600 W wychodzą Unii.
    Żartowałem - walczą w sądzie z UE, narazie w sądzie a potem
    będzie kolejna Bostońska Harbatka Odkurzaczowa.
    :-)
    http://www.theguardian.com/world/2014/aug/21/anger-a
    s-eu-bans-most-powerful-vacuum-cleaners

    --
    Paskuda03

  • 2. Data: 2014-08-22 15:10:54
    Temat: Re: 1600 W nie więcej!
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Fri, 22 Aug 2014 13:22:00 +0200, "paskuda03"

    Moskwa taka glupia nie byla

    A.L.

  • 3. Data: 2014-08-22 15:46:53
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    > On Fri, 22 Aug 2014 13:22:00 +0200, "paskuda03"

    -as-eu-bans-most-powerful-vacuum-cleaners

    > Moskwa taka glupia nie byla
    >
    > A.L.

    Szanowny A.L., sugerujesz, iz jesteś w posiadaniu informacji
    na temat większej - być może - wolności gospodarczej w Rosji
    w dziedzinie podaży odkurzaczy (dużej mocy) na rynek.
    Zdradź więc coś więcej na ten temat - oświeć nas proszę
    :-)
    Chyba że coś innego masz na myśli.
    W artykule słowo Moskwa nie występuje
    poproszę więc o słowo (lub nawet kilka) wyjaśnienia.

    --
    Paskuda03

  • 4. Data: 2014-08-22 15:47:14
    Od: s...@g...com

    użytkownik paskuda03 napisał:
    > No i stalo sie. Brytyjczycy przez zakaz dystrybucji w UE
    >
    > odkurzaczy o mocy wiekszej niz 1600 W wychodza Unii.

    Te 1600W to moc pobierana, nie efektywna "na wale"?
    Czy moze jakos przeliczyli waty na sile ciagu:)

    Zakladamy tez, ze ograniczenie dotyczy odkurzaczy domowych,
    a jesli tak, to moze wystarczy notka na pudle, do zastosowan
    przemyslowych.

  • 5. Data: 2014-08-22 16:45:27
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    ps.com...
> [...]

    >Zakladamy tez, ze ograniczenie dotyczy odkurzaczy domowych,
    >a jesli tak, to moze wystarczy notka na pudle, do zastosowan

    Poradzą sobie jak poradzili z żarówkami tzw. obejściem sztucznego
    ograniczenia.
    :-)

    --
    Paskuda03

  • 6. Data: 2014-08-22 17:48:43
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Poradzą sobie jak poradzili z żarówkami tzw. obejściem sztucznego
    > ograniczenia.
    I żarówka 100W "przemysłowa" zamiast kosztować 2 zł kosztuje 10 zł...
    Odkurzacz, z normalnym silnikiem, a nie jakąś popierdółką będzie się teraz
    nazywał "przemysłowy" i będzie kosztował nie 300zł, a 900zł.
    Super!
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 7. Data: 2014-08-22 18:35:28
    Od: "paskuda03" <p...@p...pl>

    Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
> [...]
    > Odkurzacz, z normalnym silnikiem, a nie jakąś popierdółką będzie się
    > teraz nazywał "przemysłowy" i będzie kosztował nie 300zł, a 900zł.

    Sceptyk z Waszmości - a klimat to nie ważniejszy niż dywany ?
    Dla chętnych w linku poniżej prawdziwe prawo odkurzaczowe w pdf
    i objaśnienie - wszystko w trosce o szanownego konsumenta.
    Odkurzacz o mocy 900 W w 2017 to dopiero będzie odkurzacz .
    :-)
    https://blogs.ec.europa.eu/rebuttal/consumer-will-ge
    t-better-vacuum-cleaners-ever

    --
    Paskuda03

  • 8. Data: 2014-08-22 19:06:47
    Od: Włodzimierz Wojtiuk <"WBodzimierz Wojtiuk">

    On 2014-08-22 18:35, paskuda03 wrote:

    > Użytkownik "WOJO" <s...@a...unknown.hehe> napisał w wiadomości
    >
    > Sceptyk z Waszmości - a klimat to nie ważniejszy niż dywany ?

    Nie!

    Włodek :-\

  • 9. Data: 2014-08-22 19:16:19
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Sceptyk z Waszmości - a klimat to nie ważniejszy niż dywany ?
    Pewnie, że ważniejszy. Dlatego bierzemy się od d. strony?
    Obniżmy koszty założenia "elektrowni" słonecznej, by każdego Kowalskiego
    było na nią stać, to i blackout nam nie będzie groził.
    A jeżeli "ekologia" ma polegać na produkowaniu szajsu, który za chwile
    wyląduje na śmietniku w Afryce i ponownym produkowaniu szajsu, to ja pierd.
    (dziękuję za) taką ekologię.

    > ... wszystko w trosce o szanownego konsumenta.
    Chyba w trosce o jego portfel, który postanowiono znacznie odchudzić. :)

    > Odkurzacz o mocy 900 W w 2017 to dopiero będzie odkurzacz .
    Domyślam się, że w miejsce obecnych "wiatraczków" zostaną zastosowane
    turbiny, a silniki nabiorą niespotykanych obrotów.
    Oczywiście łożyskowanie tego zestawu będzie wymagać częstych napraw
    polegających na wymianie całego odkurzacza - wszystko w imię ekologii.
    Jak to mówią - pożyjemy, zobaczymy.
    A mój dotychczasowy 1,8KW się powoli kończy po 12 latach użytkowania, więc
    czas wybrać się do sklepu, by zdążyć przed ekologami...
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 10. Data: 2014-08-22 19:23:17
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam,

    W dniu 2014-08-22 18:35, paskuda03 pisze:

    > Sceptyk z Waszmości - a klimat to nie ważniejszy niż dywany ?

    I później np. takie odkurzanie samochodu, gdzie mocy nigdy za wiele,
    będzie trwało dłużej i człowiek więcej się na macha...
    Ale co tam - wszystko dla dobra planety!

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.