  • 1. Data: 2013-06-02 13:11:44
    Temat: 18 lat
    Od: "A...@...bu" <a...@g...pl>

    Po 18 latach bycia abonentem canal+ chcialem zyczyc nowym mocodawcom w/w
    koncernu CHUJA W DUPĘ, NIE do zobaczenia juz nigdy.

  • 2. Data: 2013-06-03 17:06:49
    Temat: Re: 18 lat
    Od: "Kamil" <n...@t...pl>

    Użytkownik "A...@...bu" napisał:

    > Po 18 latach bycia abonentem canal+ chcialem zyczyc nowym mocodawcom w/w
    > koncernu CHUJA W DUPĘ, NIE do zobaczenia juz nigdy.

    18 lat? Długo dojrzewałeś. Ja po roku zyczyłem im najgorszego. Do dzisiaj
    nie oddali mi kaucji za dekoder analogowy. I moje zyczenie sie spełniło.
    Patrz "afera Rywina". Niedługo, ale odsiedział wał wyrok.

    Pzdr