  • 1. Data: 2013-06-06 18:15:20
    Temat: czemu przestala dzialac?
    Od: "nn" <...@...kk>

    Jeszcze kilka dni temu telewizje naziemna cyfrowa latwo odbieralem taka
    antena (trzeba kliknac "Skip ad"):

    http://cur.lv/11ii0

    i nagle z dnia na dzien nie odbiera doslownie zadnego programu.
    Dlaczego? Na pewno jej nie uszkodzilem.

  • 2. Data: 2013-06-06 19:08:35
    Temat: Re: czemu przestala dzialac?
    Od: "Mr. Misio" <m...@g...pl>

    Użytkownik nn napisał:
> [...]
    > antena (trzeba kliknac "Skip ad"):
    >
    > http://cur.lv/11ii0
    >
    > i nagle z dnia na dzien nie odbiera doslownie zadnego programu.

    Nikt nie wie dlaczego :) Tez mam podobną, ale jak kiedys odbierala to
    teraz ni huhu.

    Spisek producentow anten?