  • 91. Data: 2010-10-01 13:20:57
    Temat: Re: 2-3 letni a 8-9 letni
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał

    > Przeciez majac lepszy samochod wyrwiesz laske pod remiza. ;)

    A gdzie poznałeś swoją żonę? Na kółku naukowym czy wieczorku poezji?
    Twój sarkazm jest niestety wyrazem lekkiej nieznajomości tematu. Zdziwiłbyś
    się jak wiele kobiet na tzw. poziomie zwraca uwagę na samochód (podobniej
    jak i na strój, fizjonomię, dłonie, buty itd.). Poruszając się np.
    rewelacyjnym, używanym, czterocylindrowym dieselkiem-traktorkiem o
    rodowodzie z Rumunii możesz po prostu nie mieć okazji przedstawienia swoich
    zachwytów na temat jego niskich kosztów utrzymania, niewielkiego spalania
    czy zadziwiającej niezawodności.
    Oczywiście samochód to nie wszystko, ale w temacie nawiązywania znajomości,
    znacznie pomaga chwycić pierwszy kontakt (czasami także zarazem ostatni).

    ZK

  • 92. Data: 2010-10-01 13:23:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Hektor" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Twój sarkazm jest niestety wyrazem lekkiej nieznajomości tematu.
    > Zdziwiłbyś się jak wiele kobiet na tzw. poziomie zwraca uwagę na samochód

    Na tzw. poziomie?
    Chyba na jego braku.
    Jeśli dla kogoś blachara to jest kobieta na poziomie, to mu gratuluję.
    Poczucia humoru lub żony.

  • 93. Data: 2010-10-01 14:08:14
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Jeśli dla kogoś blachara to jest kobieta na poziomie, to mu gratuluję.

    Blachara? Jakoś nie mogę się oprzeć wrażeniu, że clou swojej wiedzy o
    otaczającym świecie czerpiesz z forów dyskusyjnych i artykułów w tonie
    sensacyjnym w prasie.

    ZK

  • 94. Data: 2010-10-01 14:13:23
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Blachara?

    Tak.
    Jak inaczej pustaka jarającego się puszką którą podjechałeś?
    Takie bezmózgi leżą w kręgu Twoich zainteresowań?
    I nie ma tu znaczenia kto jest ich mężem, tylko co same sobą prezentują.

  • 95. Data: 2010-10-01 14:27:23
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

> [...]

    > Takie bezmózgi leżą w kręgu Twoich zainteresowań?
    > I nie ma tu znaczenia kto jest ich mężem, tylko co same sobą prezentują.

    Tak z ciekawości, możesz napisać ile masz lat?

  • 96. Data: 2010-10-01 14:34:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Tak z ciekawości, możesz napisać ile masz lat?

    Na pewno więcej niż Ty i nigdy nie musiałem wyrywać blachar z pod dyskoteki.
    W ten sposób to się szuka panienki na jeden raz, a nie żony.

  • 97. Data: 2010-10-01 14:38:14
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Na pewno więcej niż Ty i nigdy nie musiałem wyrywać blachar z pod
    > dyskoteki.
    > W ten sposób to się szuka panienki na jeden raz, a nie żony.

    Pisze się "spod".
    Czy napisałem gdzieś o poszukiwaniu żony czy "rwaniu blachar"? Jakieś takie
    to wszystko u Ciebie jest czarno-białe.

    ZK

  • 98. Data: 2010-10-01 14:44:52
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "Cavallino" <c...@k...pl> napisał

    > Pisze się "spod".
    > Czy napisałem gdzieś o poszukiwaniu żony czy "rwaniu blachar"?

    Napisałeś o zainteresowaniu blachar.
    Tobie na tym zależy?
    No to sam sobie świadectwo wystawiasz.

    Ja tam wolę, żeby kobity o takich pustych zainteresowaniach trzymały się ode
    mnie z daleka.

  • 99. Data: 2010-10-01 14:46:28
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "Hektor" <z...@w...pl> wrote in message
    > Użytkownik "kamil" <k...@s...com> napisał

    > A gdzie poznałeś swoją żonę? Na kółku naukowym czy wieczorku poezji?

    Na festiwalu filmowym, jezdzilem wtedy rozpadajacym sie Megane kupionym za
    studencka pensje.

> [...]
    > Oczywiście samochód to nie wszystko, ale w temacie nawiązywania
    > znajomości, znacznie pomaga chwycić pierwszy kontakt (czasami także

    Zdefiniuj "na poziomie" moze na poczatek. Dla jednego na poziomie bedzie
    szparka-sekretarka z nienagannym makijazem lecaca na blache, dla innego "na
    poziomie" bedzie artystka z potarganymi wlosami, z ktora mozna cale noce
    przegadac przy winie.

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 100. Data: 2010-10-01 15:06:33
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

> [...]

    > szparka-sekretarka z nienagannym makijazem lecaca na blache, dla innego
    > "na poziomie" bedzie artystka z potarganymi wlosami, z ktora mozna cale

    Pozwolisz, że nie będę marnował czasu na ustalanie z Tobą definicji? Jeśli
    nie rozumiesz co należałoby przyjąć za zbiór zawarty w znaczeniu tego
    terminu, to jakiekolwiek tłumaczenie skazane jest na porażkę. A wszelkie
    pseudointelektualne zgryźliwości typu "lecące na blachę" czy inne
    cavallinowskie "blachary z pod dyskoteki" (a mowy była tylko o zwracaniu
    uwagi na samochód), sprawiają bardziej wrażenie autoterapii kompleksów niż
    wiarygodnego poglądu w tej sprawie. Bo to raczej niemożliwe, że ktoś
    posiadający IQ na poziomie umozliwiającym obsłużenie samochodu czy
    komputera, pierdzielił takie bzdury.
    Dla mnie chyba EOT.

    ZK