  • 1. Data: 2010-09-28 21:32:59
    Temat: opłaty akcyzy, vat itd.. czy była jakaś reforma ????
    Od: "news.gazeta.pl" <e...@o...pl>

    Witam

    Czy coś przeoczyłem ?? Z tego co widzę to przeważnie każde auto w komisie
    jest opłacone a na to składało się kiedyś akcyza, vat, recycling przegląd,
    na sam vat czekałem koło tygodnia. Wielu sprzedawców pisze że pomoże
    załatwić formalności w kilka godzin.
    Czy coś się zmieniło ??? Celnicy nie śpieszyli się z obsługą ludzi przy
    okienku. Ostatnio opłacałem auto 2 lata temu.

  • 2. Data: 2010-09-28 22:47:10
    Temat: Re: opłaty akcyzy, vat itd.. czy była jakaś reforma ????
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 28 Sep 2010 21:32:59 +0200, news.gazeta.pl wrote:
> [...]
    >Czy coś się zmieniło ??? Celnicy nie śpieszyli się z obsługą ludzi przy
    >okienku. Ostatnio opłacałem auto 2 lata temu.

    Byc moze celnicy odwiedzili pare komisow i poczestowali 500zl
    mandatem. Bo nie wolno sprzedawac towaru zanim sie nie zaplaci akcyzy.
    I drugim, za opoznienie w platnosci.
    A potem jeszcze inspektorzy ochrony srodowiska wychowali obywateli
    odnosnie obowiazujacych przepisow.

    U celnikow to akurat okolo tygodnia trwalo.

    J.

  • 3. Data: 2010-09-28 22:47:24
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 28 Sep 2010 21:32:59 +0200, news.gazeta.pl napisał(a):

> [...]
    > jest opłacone a na to składało się kiedyś akcyza, vat, recycling przegląd,
    > na sam vat czekałem koło tygodnia. Wielu sprzedawców pisze że pomoże

    A co mają napisać że tydzień będziesz czekał ?

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 4. Data: 2010-09-29 00:32:00
    Od: "B.P. \(pobo\)" <p...@s...nie.lubie.poczta(dot)onet.pl>

    "news.gazeta.pl" <e...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > jest opłacone a na to składało się kiedyś akcyza, vat, recycling przegląd,
    > na sam vat czekałem koło tygodnia. Wielu sprzedawców pisze że pomoże

    Razem z danymi technicznymi samochodu (przebieg, wypadkowość, stan
    techniczny) stanowi to spójną całość ;)

    pobo

  • 5. Data: 2010-09-29 11:07:08
    Od: "gr" <grafik(no spammm)@mbpress.pl>

> [...]
    > Czy coś się zmieniło ??? Celnicy nie śpieszyli się z obsługą ludzi przy
    > okienku. Ostatnio opłacałem auto 2 lata temu.

    celnicy akcyzę naliczają "od ręki", i jak się zgadzasz z wysokością to
    płacisz i zaświadczenie
    dostajesz nastepnego dnia. Jak się nie zgadzasz to "rzeczoznawca" w 2
    godziny wypisuje opinie,
    potem 1 dzień u celników, płacisz akcyzę i 3 dnia odbierasz zaświadczenie.
    Urząd skarbowy załatwiłem w 2 godziny.
    pozdr.
    Gr