    From: "johnny" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: 250 a niby motorower?
    Date: Wed, 7 Jan 2009 01:09:11 +0100

    Czasami, nawet dość często spotykam sie na allegro, że motorek ma pojemność
    250cm, a sprzedawca pisze, że zarejestrowany jest jako motorower? Nie wiem,
    cvzy coś się zmieniło, ale za moich czasów to taka pojemność z automatu
    dyskwalifikowała taki pojazd jako motorower. Więc wytłumaczcie mi proszę,
    gdzie tu jest ściema, a jeśli ściemy brak, to znaczy że ja na takim motorze
    (?) ja mogę sobie jeździć na karte rowerową?

    Zdroofka Johnny