  • 1. Data: 2015-02-25 14:44:24
    Temat: 2GB na Win7
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    a przy okazji chciałem zdementować, Win7 działa na 2GB nawet stabilnie,
    jak pokazuje menadżer zajętość pamięci to góra 1,3GB...

  • 2. Data: 2015-02-25 17:50:11
    Temat: Re: 2GB na Win7
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy N...@g...pl ...

    > a przy okazji chciałem zdementować, Win7 działa na 2GB nawet stabilnie,
    > jak pokazuje menadżer zajętość pamięci to góra 1,3GB...

    Zdementowac? A ktos twierdził, ze nie bedzie działac?

  • 3. Data: 2015-02-25 18:08:55
    Od: "Ministerstwo Propagandy" <N...@g...pl>

    trola z europy....

    to była odpowiedź na pytanie, 2 czy 3 GB dla Windows 7 x86...
    nie wiem po co dawać 3GB skoro licznik i tak nie dobija takich wartości...

  • 4. Data: 2015-02-25 18:26:27
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-25 o 17:50, Budzik pisze:

    > Zdementowac? A ktos twierdził, ze nie bedzie działac?

    Nie karm trolla.

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2015-02-25 19:53:12
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ministerstwo Propagandy N...@g...pl ...

    > trola z europy....

    ROTFL
    Megalomania?

    > to była odpowiedź na pytanie, 2 czy 3 GB dla Windows 7 x86...
    > nie wiem po co dawać 3GB skoro licznik i tak nie dobija takich
    > wartości...

    To ze nie wiesz, to akurat nic nowego...

  • 6. Data: 2015-02-25 20:05:21
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    to może byś napisał - powski inteligncie?

  • 7. Data: 2015-02-25 21:05:50
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 25 Feb 2015 18:53:12 GMT, Budzik napisał(a):

    > Użytkownik Ministerstwo Propagandy N...@g...pl ...

    > ROTFL
    > Megalomania?

    Nie. Po prostu idiota.

    (ciach...)

    [ Cynizm - sposób przyjmowania życia takim, jakie ono jest. ]
    [ (JoeMonster.org - Demotywatory rosyjskie XIX) ]

  • 8. Data: 2015-02-25 21:36:16
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik identyfikator: 20040501 N...@g...pl ...

    > to może byś napisał - powski inteligncie?

    Ale co? Pytasz o coś?
    Jeżeli pytasz to:
    - grzeczniej pytaj, bo chamowi nikt odpowiadać nie bedzie
    - zastosuj się do zasad netykiety, bo inaczej odpowiadać nikt nie bedzie...

  • 9. Data: 2015-02-25 22:57:44
    Od: "identyfikator: 20040501" <N...@g...pl>

    - europa...