  • 1. Data: 2009-11-13 15:22:52
    Temat: 2m od TV - jaka przekątna?
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Krótkie pytanie: odległość telewizora od oczu=2.0m. Z jaką
    przekątną kupić TV lcd [być może led]? Sygnał analogowy
    dobrej jakości, jednak planuję zakup FULL-HD ponieważ
    spodziewam się że w przyszłości będę korzystał częściowo z
    źródeł hd.

    Znalazłem na sieci artykuły na ten temat, ale dziwnym trafem
    nie są one zgodne co do zalecanej przekątnej/odległości,
    jakby (może) niektóre artykuły były napisane aby napędzać
    ludzi na zakupu TV z większymi przekątnymi.

    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2009-11-13 15:35:21
    Temat: Re: 2m od TV - jaka przekątna?
    Od: Tomasz Jabłczyński <j...@i...net.pl>

    Netx wysmarował/a:

> [...]
    > dobrej jakości, jednak planuję zakup FULL-HD ponieważ
    > spodziewam się że w przyszłości będę korzystał częściowo z

    Sygnał analogowy niezbyt ciekawie wychodzi na LCD, zwłaszcza oglądany
    z małej odległości. Weź 32 albo 37 cali i zaplanuj przejście na
    sygnał cyfrowy (zależy gdzie mieszkasz - DVB-T, cyfrowa kablówka albo
    platforma satelitarna).
    Ja bym się skłaniał ku 37 calom - z czasem jedzenia apetyt rośnie i
    sam kiedyś myślałem, że 37 cale przy 3 metrach odległości wystarczą,
    a teraz sobie pluję w brodę że nie wziąłem 42.

    --
    pzdr,
    Tomek Jabłczyński ... j...@i...net.pl

  • 3. Data: 2009-11-14 13:12:43
    Od: Regius <p...@o...pl>

    Ja mam 42 cale i jest OK ,mniejszego bym nie kupił ,a może i nawet
    47,ale 47 cali przy tej odległości to już moim zdaniem max.

    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2009-11-15 17:33:52
    Od: Netx <n...@g...pl>

    > Ja mam 42 cale i jest OK ,mniejszego bym nie kupił ,a może i nawet
    > 47,ale 47 cali przy tej odległości to już moim zdaniem max.

    Dziękuję za odpowiedzi. Bałem się że 32" będzie za dużo z
    odległości 2m, ale jak tak to będę szukał TV 32". Na większy
    nie mam miejsca.

    Pozdrawiam,
    Marek