  • 1. Data: 2009-11-13 06:31:58
    Temat: Jaki model w Cyfra+ ???
    Od: SP1 QXL <s...@s...pl>

    Od wczoraj Cyfra + dodaje do abonamentu TV 23" w cenie 1zł. Jest to
    model firmy LG. Ale nie znalazłem informacji o modelu. Ktoś może wie co
    to za model? Chciałbym parametry obejrzeć...

    TL

  • 2. Data: 2009-11-13 10:46:09
    Temat: Re: Jaki model w Cyfra+ ???
    Od: "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz>

    Użytkownik "SP1 QXL" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Od wczoraj Cyfra + dodaje do abonamentu TV 23" w cenie 1zł. Jest to model
    > firmy LG. Ale nie znalazłem informacji o modelu. Ktoś może wie co to za
    > model? Chciałbym parametry obejrzeć...

    LCD M237WDP

    tak naprawdę to monitor komputerowy jest (w/g nomenklatury LG)

    http://pl.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&
    page=1&modelCategoryId=050104&categoryId=050104&pare
    ntId=0501&modelCodeDisplay=LCD+M237WD-PZ&model=NOTHI
    NG

    --
    Jacek

  • 3. Data: 2009-11-13 11:59:19
    Od: "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl>

    Użytkownik "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz> napisał w wiadomości

    > tak naprawdę to monitor komputerowy jest (w/g nomenklatury LG)

    Czy ta "promocja" wygląda na opłacalną ?
    Zastanawiam się nad nowym "operatorem" właśnie...

    pzdr! Nix

  • 4. Data: 2009-11-13 12:18:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "jacek wilczek" <j...@n...wilczek.biz> napisał w wiadomości

    > Czy ta "promocja" wygląda na opłacalną ?

    Jeśli potrzebujesz akurat programów które dają prawo do odebrania
    telewizora, to tak.
    Z mojego punktu widzenia i potrzeb kupowanie specjalnie w tym celu
    badziewnego HBO i pakietu Komfortowego mija się z celem.
    A to połowa ceny minimum.

  • 5. Data: 2009-11-13 12:41:59
    Od: "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl>

    \

> [...]
    > Z mojego punktu widzenia i potrzeb kupowanie specjalnie w tym celu
    > badziewnego HBO i pakietu Komfortowego mija się z celem.

    A skąd wiesz że trzeba brać pakiet komfortowy i HBO akurat?
    Na stronie cyfry jest taka przejrzystość, że nie mogę się połapać z
    niczym...

    http://swieta.cyfraplus.pl/?utm_source=cyfraplus.pl&
    utm_medium=strona_promocji&utm_campaign=listopadowa

    pzdr! Nix

  • 6. Data: 2009-11-13 12:49:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > \

    > A skąd wiesz że trzeba brać pakiet komfortowy i HBO akurat?

    No i jeszcze Canal+.
    Oczywiście możesz jeszcze wyższy pakiet wziąć.

    > Na stronie cyfry jest taka przejrzystość, że nie mogę się połapać z
    > niczym...

    Ze strony Satkuriera.

  • 7. Data: 2009-11-14 09:37:17
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Nix" <videoart1@___WYTNIJ__WYTNIJ___wp.pl> napisał w wiadomości

    > A skąd wiesz że trzeba brać pakiet komfortowy i HBO akurat?

    No dobra, w cenie (średnio przez dwa lata poniżej 90 zł, odliczając wartość
    telewizora ok. 50 zł) masz jeszcze gratisowe kanały HD, Filmboxy, usługę
    Multiroom i dekoder HD (bez pvr) na cały okres umowy.
    To już wygląda zdecydowanie korzystniej.
    Do tego stopnia że się skusiłem i podpisałem nową umowę, trzeba się raczej
    spieszyć bo te tv idą jak ciepłe bułeczki ponoć.
    Na szczęściej mogę jeszcze wypowiedzieć poprzednią umowę bez kar.

  • 8. Data: 2009-11-14 23:48:30
    Od: "DeSola" <p...@o...pl>

    > Na szczęściej mogę jeszcze wypowiedzieć poprzednią umowę bez kar.

    Nie wiesz jak jest u nas jak wzieliśmy umowę ponad m-c temu i dekoder pvr za
    0 zł? też możemy wypowiedzieć?

    Maciek

  • 9. Data: 2009-11-15 08:03:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "DeSola" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie wiesz jak jest u nas jak wzieliśmy umowę ponad m-c temu i dekoder pvr
    > za 0 zł? też możemy wypowiedzieć?

    Jak zwykłą umowę to nie ma takiej opcji.
    Ja brałem umowę dla abonentów innych nadawców, tam jest możliwość
    wypowiedzenia do końca następnego miesiąca kalendarzowego.