  • 1. Data: 2009-11-12 15:39:38
    Temat: Tuner TV do projektora
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Witam !

    Poszukuje dobrego tunera TV do projektora. Do testów kupiłem na pazzegro
    jakis za stówkę ale jakoś jest co najmiej kiepska. Wolę wydac 200-400PLN ale
    kupic cos naprawde dobrego. W wyjściem po S-Video, wejściem i wejściem VGA.
    Jakby miało, na przyszłość, hdmi albo component to bym nie pogardził. Nie
    chcę kupowac w ciemno i rozczarować się jakością obrazu. Obraz z projektora
    wyśweitlam nieduży, około 150", źródło to kablówka. Poradzicie cos naprawde
    dobrego ??
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 2. Data: 2009-11-12 23:57:09
    Temat: Re: Tuner TV do projektora
    Od: "Tomy M." <t...@a...com>

    Kup jakieś stare VIDEO VHS na alledrogo ... kiedyś takiego
    szajsu nie robili jak dziś.

    --

    Tomy M. www.ansibl.com

  • 3. Data: 2009-11-13 20:08:07
    Od: "VSS" <v...@g...pl>

    Tomy M. wrote:
    > Kup jakieś stare VIDEO VHS na alledrogo ... kiedyś takiego
    > szajsu nie robili jak dziś.

    nie mam tyle miejsca wolnego poza tym po co mam zasilać jakieś wielkie pudło
    do oglądania TV ??

    --
    VSS
    http://vss.pl