  • 1. Data: 2013-01-03 11:24:28
    Temat: 3 lata bez zawiasów
    Od: <5...@6...112428.invalid> (Tom N)

    <http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,131
    35753,3_lata_pozbawienia_wolnosci_dla_Macieja_Z_.htm
    l>

    "Dziennikarz motoryzacyjny Maciej Z. skazany na 3 lata za spowodowanie
    śmiertelnego wypadku
    [...]
    Wyrok jest nieprawomocny."

    Nie chce mi sie szukać wątku z "zawiasami"

    --
    'Tom N'

  • 2. Data: 2013-01-03 11:30:20
    Temat: Re: 3 lata bez zawiasów
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-03 11:24, (Tom N) pisze:
> [...]
    > [...]
    > Wyrok jest nieprawomocny."
    >
    > Nie chce mi sie szukać wątku z "zawiasami"

    zcwelują go? :D

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 3. Data: 2013-01-03 11:33:27
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > zcwelują go? :D

    Do posadzenia goscia jeszcze daleka droga.

    sz.

  • 4. Data: 2013-01-03 11:36:49
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-01-03 11:33, szufla pisze:

    > Do posadzenia goscia jeszcze daleka droga.
    >
    > sz.
    jaja sobie robię przecież.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 5. Data: 2013-01-03 12:03:04
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    > Do posadzenia goscia jeszcze daleka droga.

    moze i daleka ale imho nieunikniona. tak samo bylo z rywinem. tez kazdy
    mowil ze ma kase to se zalatwi. i poszedl siedziec.

  • 6. Data: 2013-01-03 12:09:23
    Od: "szufla" <b...@e...pl>

    > moze i daleka ale imho nieunikniona.

    Niekoniecznie.

    sz.

  • 7. Data: 2013-01-03 12:30:02
    Od: chwdp <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-01-03 12:09, szufla pisze:

    > Niekoniecznie.
    >
    > sz.

    no to wyjasnij jak moze uniknac odsiadki. wykluczamy ucieczke i
    ukrywanie sie oraz smierc skazanego.

  • 8. Data: 2013-01-03 12:38:00
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 03 Jan 2013 12:30:02 +0100, chwdp napisał(a):

    > no to wyjasnij jak moze uniknac odsiadki. wykluczamy ucieczke i
    > ukrywanie sie oraz smierc skazanego.

    Zly stan zdrowia. Moga mu zmienic na areszt domowy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 9. Data: 2013-01-03 12:38:01
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    W dniu 2013-01-03 12:30, chwdp pisze:

    > no to wyjasnij jak moze uniknac odsiadki. wykluczamy ucieczke i
    > ukrywanie sie oraz smierc skazanego.

    Jakiś Pan prawnik wyraził obawy, czy stan zdrowia skazanego pozwala
    na przebywanie w więzieniu....

    Poza tym, wyrok nieprawomocny, odwołania, apelacje itd.
    Jeszcze długo może sprawa potrwać.

    Poczekamy, zobaczymy.

    Seco

  • 10. Data: 2013-01-03 12:39:21
    Od: R2r <b...@a...pl>

    W dniu 2013-01-03 12:30, chwdp pisze:
    > no to wyjasnij jak moze uniknac odsiadki. wykluczamy ucieczke i
    > ukrywanie sie oraz smierc skazanego.

    "Stan zdrowia Macieja Z. może uniemożliwić efektywne odbywanie kary" -
    cytat wypowiedzi pełnomocnika rodziny Jarosława Zabiegi.

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    __